Este nevoie de construirea unei culturi de vânzări, în interiorul companiilor
În cadrul evenimentului Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner Trend Consult, a prezentat concluziile celei de-a doua ediții a studiului „Radiografia vizitei de vânzări”.
Marius Decuseară-Brandenburg a anunțat că în 2016, Trend Consult va prezenta un nou instrument de măsurare a eficienței în vânzări. Sales Culture Scanner va ajuta organizațiile din România să obțină o perspectivă clară cu privire la modul în care sunt realizate vânzările în cadrul companiilor. Sales Culture Scanner va urmări interacțiunea dintre organizații și clienți, precum și interacțiunea existentă între echipele de vânzări și va arăta care sunt miturile din domeniu care influențează comportamentele vânzătorilor.
Invitatul special al evenimentului, Tamara Schenk, Directorul de Cercetare pentru MHI Research Institute, a prezentat în premieră rezultatele Sales Best Practices Study 2015. Potrivit studiului, cele mai performante companii la nivel mondial sunt tot mai atente și mai implicate în relația cu clienții lor, și astfel au început să pună accent pe comunicarea prin intermediul canalelor de social media cu scopul de a crește rata de engagement a acestora.
Management decizional versus management emoțional, digitalizarea deciziilor, luarea deciziilor în mediul online, motivația prin pachet salarial sau motivația non-financiară a vânzătorilor, precum și decizii inspirate de viață au fost cele mai importante aspecte abordate de speakerii prezenți la Sales Performance Summit 2015.
Evenimentul i-a adus la masa discuțiilor și pe: Dana Demetrian (Vicepreședinte, BCR), Dania Șelaru (Sales Director Strategic Accounts, Telekom România), Dan Ștefan (General Manager, Autonom), Wargha Enayati (Fondator, Regina Maria), Dan Bulucea (Country Manager, Google România), Horațiu Cocheci (Senior Manager, PWC România), Dan Vasile (Partners Sales Manager, Microsoft România) și Silviu Ștefan (National Sales Manager, Incentive&Rewards Sodexo România).