Cum influenţează angajaţii CSR-ul şi viceversa
Iniţiativa este prima de acest gen pe piaţa de training din România, scopul acestor sesiuni fiind să ofere angajaţilor informaţii noi într-un cadru non-formal.
Pentru prima sesiune, compania a ales tema: “CSR: an emotional driver for employee engagement” în urma unui studiu ce a demonstrat că implicarea angajaţilor şi responsabilitatea socială corporatistă (CSR) sunt două subiecte amplu discutate de către organizaţii la nivel global.
S-a demonstrate că există o corelaţie între cele două, în sensul în care implicarea angajaţilor conduce la un nivel însemnat de responsabilitate socială şi invers, responsabilitatea socială împactează nivelul de implicare al angajaţilor.
Citeşte şi: De ce trebuie să nu îţi mai fie frică
“Angajamentul pentru CSR este o prioritate în compania noastră, atât în România cât şi la nivel global. Implicarea activă a angajaţilor în programe de caritate ne-a demonstrat că împărtăşim aceleaşi valori şi că voluntariatul este o recompensă extrem de apreciată de către echipa.”, a declarat Gregoire Vigroux, Marketing Director TELUS Internaţional Europe.
Sondajul intern referitor la acţiunile caritabile a arătat un interes major asupra acestora, de peste 86%, ceea ce i-a determinat să dedice integral primul InSession din România temei CSR.