Românii nu mai vor să cumpere produsele companiilor neprietenoase cu mediul
Peste jumătate dintre consumatori ar plăti un preț mai mare pentru un produs, dacă ar ști că acesta poate fi (…)
Peste jumătate dintre consumatori ar plăti un preț mai mare pentru un produs, dacă ar ști că acesta poate fi (…)
Între 8-12 noiembrie, la Zilele Biz, se reunesc profesioniștii care scriu istoria afacerilor din România. Lideri (…)
Agenţia de consultanţă The Azores Sustainability & CSR Services organizează a 4-a ediţie a conferinţei “Best (…)
Cine sunt inovatorii sociali de top ai lumii și ai României și cum au reușit să scaleze inovații sociale care au (…)
O recunoaștere a eforturilor unei cmpanii de a reuni, într-un raport de sustenabilitate aliniat standardelor (…)
Impactul social al unei afaceri reprezintă un element crucial pentru orice lider de business. În ziua de azi, (…)
În ultimul deceniu, am fost martori la o tranziție destul de complexă în care responsabilitatea socială (…)
În principiu, toate programele de responsabilitate socială (CSR), care sunt bine construite și aduc cu (…)
Echipa Biz a pregătit participanţilor, ca în fiecare an, cinci zile de conferinţe, prezentări şi dezbateri pe (…)