Cel mai tânăr Communications Manager din vânzări directe
Rezultatele remarcabile ale acesteia nu se limitează doar la educaţie, ci sunt vizibile şi pe plan profesional. Valeria Tudor şi-a început cariera în calitate de Student Academic Representative, la Londra, unde pe parcursul unui an academic a apărat drepturile colegilor săi din Student’s Union, reprezentându-i cu succes. În acelaşi timp, pe toată durata cursurilor de master, i-au fost oferite diverse stagii de practică în diverse companii londoneze, unde a avut ocazia să îşi dezvolte abilităţile de comunicator şi să dobândească experienţă lucrând pentru clienţi de talie internaţională. Proaspăt întoarsă în ţară, şi-a desfăşurat activitatea la Comisia Europeană, unde a fost implicată într-un proiect digital de către DC Communication.
În prezent, conduce Departamentul de Comunicare CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland, privind acest nou job ca pe o nouă provocare. Vremurile în care trăim ne fac să fim mai pragmatici, iar criza ne aduce de cele mai multe ori în faţa unor decizii importante. CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland a hotărât să investească în comunicare, crezând în puterea acesteia, la fel de mult ca mine. O companie de vânzări directe de top, cu o conducere preocupată de calitate, este întotdeauna un loc perfect pentru a dezvolta campanii inedite, pentru a învăţa cât mai mult de la oamenii din jur şi pentru a împărtăşi cunoştinţele cu ceilalţi. Îmi ador job-ul pentru că este o provocare în fiecare zi şi sunt încântată că mi s-a oferit această şansă, declară Valeria Tudor.
În demersurile sale comunicaţionale, fie că ele ţin de adoptarea unor strategii sau de lansarea unor campanii creative, managerul Departamentului de Comunicare se bucură de susţinerea conducerii companiei, care crede în puterea comunicării şi conştientizează importanţa PR-ului. Şansele de creştere ale unei companii pe o piaţă în deplină expansiune sunt nule fără un Departament de Comunicare bine pus la punct. Noi investim întotdeauna în acest sens, recrutând oameni tineri care au investit la rândul lor în studii şi în pregătirea lor şi încercăm să îi susţinem în construirea unei cariere cât mai solide. Ne bucurăm să o avem pe Valeria la conducerea Departamentului nostru de Comunicare şi suntem conştienţi că PR-ul este foarte important, mai ales atunci când se colaborează cu agenţiile, declară Adrian Sasu, Director de Vânzări la CAPRA NERA by DEÉSSE of Switzerland.