Creativitatea și inovația, abilitățile lipsă ale managerilor români
În fiecare zi, inovatorii din lumea afacerilor generează idei pentru a crea noi produse și servicii. Ei reușesc să privească diferit problemele și să găsească soluții pe care ceilalți nu le pot oferi și oferă un flux nesfârșit de valoare companiilor lor. Într-o lume din ce în ce mai asaltată de produse și servicii de toate felurile, inovația va fi în viitor cea mai importantă componentă a unei companii de succes.
CREATIVITATE VERSUS INOVAȚIE
Dacă aruncăm o privire asupra definiției „creației“, cât și a „inovației“, vom înțelege că termenul creație înseamnă a avea calitatea sau puterea de a crea și este actul de a face, inventa sau produce. Inovația însă este definită ca introducerea a ceva nou sau diferit. Actul de a inova conduce la introducerea de idei, produse sau metode noi, pe scurt, a fi inovator înseamnă să-ți valorifici capacitatea creativă.
Află ce le lipsește managerilor români din materialul publicat în Revista HR Manager cu numărul 66.
Varianta online a articolului o găsiți aici.