SanoPass a numit-o Managing Partner pe Delia Iliasa, executiv cu 20 de ani de experiență în Health & Wellness
Foto: Delia Iliasa
SanoPass, cea mai mare platformă care digitalizează, conectează și integrează toate beneficiile medicale de sănătate din România, anunță numirea Deliei Iliasa în poziția de Managing Partner începând cu ianuarie 2021.
Delia Iliasa va prelua în întregime responsabilitățile aferente dezvoltării comerciale a companiei, iar Andrei Vasile, co-fondator SanoPass, își va păstra rolul de Managing Partner cu responsabilități în zona de Business & Product Development.
În acest moment, rețeaua SanoPass numără peste 850 de clinici și 10.000 de utilizatori. Odată cu preluarea ariei comerciale, Delia Iliasa se va concentra pe recrutarea unei echipe care să ducă rețeaua de clinici la minimum 1000 de clinici până în trimestrul II și la dublarea numărului de utilizatori individuali și corporate în 2021.
“Faptul că mă alătur echipei SanoPass reprezintă un pas important și o nouă etapă profesională pentru care aș îndrăzni să spun că m-am pregătit întreaga carieră. În contextul creat de pandemie și al provocărilor pe care aceasta le-a adus în 2020, prevenția medicală este de o importanță strategică, iar noi credem că tehnologia este mijlocul prin care putem face prevenție la nivel național și la standarde înalte. Într-un fel sau altul, am fost alături de SanoPass aproape de la început, inițial din postura de potențial furnizor de servicii medicale, ulterior ca membru al Advisory Board, având astfel ocazia să cunosc îndeaproape business-ul și echipa”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner al SanoPass.
Delia Iliasa are o experienţă profesională de 20 de ani, deținând de-a lungul timpului mai multe roluri de conducere, cum ar fi cel de director comercial al grupului Medicover şi poziția de director de operațiuni în cadrul World Class România.
“Cooptarea Deliei în echipa noastră are loc în cel mai bun moment posibil, cu potențialul de a dezvolta compania și mai repede în direcția dorită. La doar doi ani de la înființare, SanoPass este o alternativă viabilă la clasicele abonamente medicale de prevenție, reușind să atragă în rândul clienților săi companii dornice să simplifice accesul angajaților la serviciile de sănătate prin intermediul tehnologiei,” declară Andrei Vasile, co-fondator al SanoPass.
SanoPass a ajuns la un număr de 10.000 de abonați, o creștere de cinci ori față de începutul epidemiei, în martie 2020, când compania avea 2.000 de utilizatori.
Creșterea înregistrată în 2020 are la bază vânzările B2B și parteneriatele încheiate cu giganți din sectorul financiar (Mastercard și parteneriate cu piața de asigurări), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.