Succesul unui lider care îi respectă pe ceilalţi
În domeniul asigurărilor, performanța individuală este un indicator urmărit cu interes de către managementul companiei. Cum realizați creșterea acestui indicator pentru colegii dumneavoastră ?
Pentru Groupama Asigurări, performanța este, alături de solidaritate, proximitate, responsabilitate, una din valorile de bază, ca atare, este încurajată atât pe plan individual, cât și la nivel de business.
Cu cât cineva știe mai clar care îi sunt obiectivele și care este legătura dintre munca sa și rezultatele companiei, cu atât va dori să facă mai mult pentru a-și crește stima de sine, respectul pe care îl inspiră colegilor, notorietatea și veniturile. Setăm obiective clare, inteligente, pe care le comunicăm eficient, le urmărim și, la final, le recompensăm în moduri cât mai diverse. Rezultatele evaluării performanței sunt direct conectate cu sistemul de remunerare și bonusare atât la nivelul forței de vânzări, cât și la nivelul celorlalte poziții din companie. În plus, Groupama Asigurări investește constant în educația managerială, astfel încât liderii să poată conduce echipa către rezultate superioare.
Care sunt punctele forte ale strategiei dumneavostră de resurse umane ?
Ne poziționăm ca un partener de business și ne asigurăm că acțiunile nostre reflectă strategia companiei.
Cum realizați creșterea nivelului de angajament organizațional în companie ? Ne puteți oferi câteva exemple ?
Responsabilizăm deopotrivă angajații și managerii printr-un plan de măsuri tridimensional: central, departamental și personal. Combinația dintre cele trei perspective face ca acțiunile să aibă un impact cât mai mare și angajamentul să devină responsabilitatea fiecăruia.
Avem acțiuni de recunoaștere, oportunități de carieră în țară și în afara țării, programe de training și dezvoltare profesională, de dezvoltare a echilibrului viață profesională – viață personală. În plus, investim mult în programe de leadership în vederea îmbunătățirii calității relațiilor dintre manageri și echipele lor, oferim diverse beneficii. Totodată, mare parte din comunicarea noastră internă vizează creșterea nivelului de angajament organizațional.
Citeşte mai mult pe hrmanageronline.ro