Primul training în VR pentru public speaking
Audiența a putut să experimenteze pentru prima oară în România un training în VR destinat îmbunătățirii aptitudinilor de a susține discursuri publice. Training-ul în realitate virtuală, o premieră pentru țara noastră, permite utilizatorului să interacționeze cu o audiență virtuală, primind, în același timp, feedback în timp real pe mai multe paliere date, precum tonul vocii, durata contactului vizual, interacțiunea cu publicul. Toate aceste performanțe sunt înregistrate și afișate de aplicație în timp real, oferind utilizatorului oportunitatea de a-și îmbunătăți performanțele. Training-ul în VR a fost realizat de Evelien Wintermans, reprezentantul Schouten Global ce conduce divizia de training în VR.
Anke Baak, Vice-Președintele Schouten Global a deschis evenimentul cu prezentarea portofoliului Schouten – o formula patentată în care training-urile sunt personalizate în funcție de nevoile fiecărei companii. Instrumentul este Keystone portfolio și este baza produselor pe care Schouten România le livrează. Acest model creat de Schouten Global a stat la baza celor peste 7 milioane de ore de training livrate către peste 5000 de companii în peste 60 de țări în cei 40 de ani de experiență.
“Lansarea portofoliului Schouten în România ne-a oferit o perspectivă de ansamblu asupra pieței din România. Am avut oportunitatea de a ne întâlni cu factori de decizie din resurse umane din cele mai mari companii din România și am fost uimiți de nivelul de implicare și de deschidere către noi metode de training. Într-o piață extrem de competitivă pe zona de recrutare, procesele de învățare și de dezvoltare organizațională sunt piloni importanți, care consolidează reputația de angajator, un instrument pentru a îmbunătăți profitabilitatea și performanța companiilor. Suntem încântați să fim pe piața din România.” a declarat Anke Baak, Vice-Președinte Schouten Global.
Jim Morris, International Lead Consultant în cadrul Schouten Global, a introdus audiența în seminarul dedicat diferențelor culturale prin intermediul unei sesiuni interactive. Scopul seminarului a fost să prezinte factorilor de decizie din HR din cele mai mari companii din România modul în care sesiunile de training sunt livrate de Schouten.
„Dorim să le mulțumim tuturor factorilor de decizie care au fost prezenți în cadrul evenimentului de lansare a portofoliului de servicii. Feedback-ul celor prezenți ne încurajează să credem că training-urile de ultimă generație precum cele în VR, alături de training-urile de dezvoltare organizațională care și-au dovedit eficiența în întreaga lume, vor deveni un reper pentru piața de training în România.” a declarat Iulian Chihaia, Managing Partner Schouten România.