(P) La JYSK, zâmbetul e CV-ul ideal
Totodată, companiile care investesc în dezvoltarea tinerilor angajaţi şi le susţin iniţiativele oferindu-le posibilitatea să le aplice şi să le gestioneze, care răsplătesc implicarea, entuziasmul şi spiritul responsabil, se bucură de loialitatea acestora pe termen lung.
Fluxul intens al forţei de muncă şi economia volatilă reprezintă, însă, provocări acute pentru departamentele de HR, unde încep să se contureze planuri de motivare a angajaţilor şi modele de recrutare din ce în ce mai apropiate de oameni şi mai îndepărtate de clasicele formalităţi impersonale.
Un exemplu notabil de campanie de recrutare cu o abordare creativă, deschisă şi prietenoasă, este nouă campanie de recrutare „Aplică la JYSK cu un zâmbet”, lansată de JYSK România împreună cu agenţia Kubis Interactive.
Prin platforma online joblajysk.ro, creată special pentru facilitarea procesului de selecţie a candidaţilor, orice tânăr care este în căutarea unui job în domeniul retail poate aplică foarte uşor pentru ocuparea unei poziţii în unul dintre cele 33 de magazine JYSK din România. Experienţă de lucru nu constituie unul dintre criteriile de selecţie, CV-ul clasic fiind exclus din proces: oricine poate aplica doar prin completarea unui scurt quiz de personalitate şi încărcarea unei fotografii în care zâmbeşte.
„Ne bucurăm să fim primul retailer care alege să-şi mărească echipa printr-o atitudine deschisă faţă de tinerii în căutare de joburi vii, active şi atractive. Considerăm că, prin această poziţionare prietenoasă, mai puţin formală, putem aduce alături de noi oameni care se pot exprimă creativ, tineri cu iniţiativă, care pot contribui cu entuziasm la aplicarea valorilor companiei. Stilul de management relaxat al organizaţiei transpare din iniţiativele noastre, din faptul că preţuim şi recompensăm corespunzător muncă de echipa şi spiritul colegial, pentru că ştim că relaţiile interumane fac diferenţa.”, a declarat Simona Carp, HR Manager JYSK România şi Bulgaria.
Profilul angajatului JYSK descrie tânărul care îşi doreşte o carieră în retail, care este interesat de un loc de muncă sigur, într-o echipa dinamică şi sociabilă, unde are ocazia să înveţe zi de zi lucruri noi, având posibilitatea de a fi promovat rapid în interiorul companiei. Prin această campanie de recrutare nonconformistă, JYSK îşi propune să atragă candidaţi tineri, cu atitudine pozitivă, oneşti cu ei înşişi şi cu cei din jur, zâmbitori şi sinceri, care-şi doresc un loc de muncă la care să meargă cu placere.