Outsourcing-ul nu este o moda…
In mod firesc, piata muncii a fost in continua schimbare, in sensul ca au inceput sa prevaleze valorile adaugate pe care doar un om le poate aduce intr-o firma in comparatie cu notiuni perimate, cum ar fi „productia de serie” sau banala „forta de munca”. Mai mult, presiunea costurilor, necesitatea de a se concentra pe acele valori care fac diferenta si pe competitivitate au produs schimbari structurale in companii, cu o tendinta clara spre o mai mare flexibilitate. Este necesara dobandirea unei mai mari eficiente prin reducerea in acelasi in timp a riscului si, mai mult, prin identificarea unor noi posibilitati de a genera alte resurse umane care sa sprijine investitiile in schimburile tehnologice, investitii indispensabile daca se urmareste obtinerea unor produse si servicii mai atractive pentru consumatorul final. Trebuie sa privim outsourcing-ul ca pe o realitate a timpului nostru, exact cum am accepta ca lumea se invarteste la fel pentru toti, si sa ne familiarizam cu universalitatea ofertei, in sensul ca putem avea in acelasi timp acces la alte piete, asa cum si altii au acces la produsele noastre. In final, va avea castig de cauza cel mai competitiv.