Cum ajungi Angajator de Top
Pe lângă ceea ce este inclus în document, se realizează un apel de validare, de follow-up cu fiecare participant, iar etapa finală reprezintă un audit făcut de către o terță parte. Întregul proces este foarte amănunțit și, prin urmare, important e să se răspundă sincer.
Pe larg, găsiți mai jos câteva idei demne de urmat de către companiile interesate să devină angajatori de top.
Întrebați-vă angajații ce doresc și ce contează cel mai mult pentru ei în cadrul companiei. Apoi mențineți deschisă comunicarea cu ei. Puteți face acest lucru, pur și simplu, prin efectuarea unui sondaj anual. Ceea ce companiile câștigătoare ale certificării au constatat este faptul că beneficiile pe care oamenii și le doresc cel mai mult ar putea fi deja implementate în companie. Doar că, indiferent din ce motiv, angajatul nu este conștient de acest lucru. Asta înseamnă că, mai degrabă decât să reinventeze roata, compania are nevoie de o redresare a canalelor de comunicare.
Furnizați mai multe canale de comunicare pentru angajați: e-mail, intranet, actualizări imprimate, precum și actualizări lunare realizate de manager. Acest lucru vă asigură de faptul că cei mai mulți oameni au acces la informații într-o formă sau alta și fac parte din viitorul companiei.
Oferiți joburi care sunt semnificative pentru oameni, deoarece viitorii angajați vor să știe ce este important pentru companie și modul în care aceste principii se aliniază cu valorile lor personale. Angajații mai tineri sunt în căutarea unor companii care sunt într-adevăr orientate să fie sustenabile. De asemenea, vor să știe unde sunt încadrați ei în imaginea sau viziunea lărgită a companiei. Alte componente importante includ oportunități de a colabora cu diverse persoane, flexibilitatea programelor de lucru și a conținutului de joburi, dezvoltarea personală, a comunității și responsabilitatea socială.
Furnizați programe de formare și dezvoltare. Top 100 Cei mai buni Angajatori Fortune oferă, de obicei, mai multe programe de formare și dezvoltare decât companiile care nu fac parte din lista. Primele zece companii au între 32 și 135 de ore de formare per angajat în fiecare an. Unele companii identifică roluri sau proiecte care oferă angajaților noi abilități sau îi trimit pe aceștia la programe de formare de management externe, ca să-i pregătească pentru roluri viitoare. Managementul talentelor îi motivează pe angajați.
Răsplătiți-i pe angajați cu compensații și beneficii echitabile și competitive. Compensarea este de bază la nivelul oricărei companii. Angajații au nevoie de ea pentru a se simți apreciați. Cum știți dacă angajații sunt plătiți în mod competitiv? Simplu: obțineți date și aflați unde vă clasați față de concurenții de pe piața dumneavoastră. Aliniați strategia de recompense cu strategia de afaceri. Întrebați-vă
angajații ce beneficii au nevoie și dezvoltați programe care se potrivesc datelor demografice și dorințelor companiei.
Inspirați-i pe angajați cu manageri și lideri. Cei mai mulți angajați nu părăsesc o companie, ci renunță la managerul lor. Durează și costă să investești în formarea managerilor, dar aceștia, la rândul lor, vor dezvolta angajați de calitate. Asigurarea unui management senior înseamnă oameni care comunică bine și sunt reprezentativi pentru forța de lucru.
Articol preluat din numărul 236/aprilie 2017 al Revistei CARIERE. Pentru detalii legate de abonare, click aici