Cine sunt cei mai importanți directori de marketing din România
„Le vedem campaniile la TV, le cumpărăm produsele, dar știm foarte puține despre echipele de marketing care gestionează bugetele de publicitate. Anuarul prezintă oamenii din spatele strategiilor de marketing. Cu fiecare ediție ne propunem să îi cunoaștem mai bine pe acești oameni și să aflăm ce îi inspiră în viața profesională. Toate aceste informații ajută atât la educarea generațiilor următoare, cât și la consolidarea comunității oamenilor de marketing,” spune Marta Ușurelu, Managing Partner, Biz Agency.
Din carte nu lipsesc nici recomandările oamenilor de marketing despre lectura obligatorie în domeniu. Pe lângă ”clasicii industriei” – Al Ries, Jack Trout și Philip Kotler, recomandările includ multe nume noi și din noul val de autori de best sellers – Malcolm Gladwell, Seth Godin și Martin Lindstrom. Printre cele mai recomandate cărți de marketing se regăsesc „Guerilla Marketing” de Jay Conrad Levinson; „Unleashing the Ideavirus” de Seth Godin; „The Thank You Economy” de Gary Vaynerchuk și „Buyology: Truth and Lies About Why We Buy” de Martin Lindstrom.
Portretul profesionistului în marketing:
- 75% dintrei cei care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei
- 50% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București
- media anilor de experiență în domeniu este 14 ani
- 39 de ani este vârsta medie a directorilor de marketing
- 56% dintre cei care ocupă poziții de marketing au absolvit studii post universitare
- 75% au urmat cursuri și traninguri de specializare ținute fie în cadrul companiilor pentru care lucrează, fie în organizații acreditate în domeniu
Cei interesați pot achiziționa anuarul online de pe site-ul www.revistabiz.ro.