Ce joburi isi cauta tinerii in FMCG
Peste jumatate vor joburi in marketing
Potrivit studiului „Cei mai doriti angajatori“, realizat de Catalyst Recruitment, 59,2% din tinerii care isi doresc un job in FMCG aplica pentru pozitii de Marketing, 40% cauta joburi in domeniul Operatiuni/Project management, 35,8% in vanzari, 34,2% isi doresc sa urmeze o cariera in resurse umane si 30,8% in Achizitii. Interesul lor scade cand este vorba despre departamentul Financiar, doar 21,7% aplica, Administrativ – 14,2%, Contabilitate – 8,3%, IT – 6,7% si Juridic – 1,7%.
Cercetarea a fost realizata pe un esantion de 2.242 de respondenti (dintre care 120 sunt respondenti care doresc un job in industria FMCG).
Desi sectorul FMCG traverseaza cea mai dificila perioada din ultimii zece ani, exista si reprezentanti pe piata care nu abandoneaza planurile de dezvoltare. Este si cazul companiei Mega Image, care, potrivit reprezentantilor, isi continua expansiunea anuntata la inceputul anului. Pana in prezent au deschis 11 magazine: 5 Mega Image si 6 Red Market. Miercuri, 8 septembrie, urmeaza sa deschida un nou Red Market in orasul Targoviste. Momentan reteaua Mega Image a ajuns la 62 de magazine in Bucuresti, Ploiesti, Constanta si Brasov.
Potrivit unui studiu recent realizat de GfK, consumul casnic a scazut cu circa 4%, fiind primul declin inregistrat in ultimii zece ani. Cele mai afectate din acest punct de vedere fiind supermarket-urile. In primele sase luni ale anului, potrivit GfK, comertul modern a atras 45% din cheltuielile gospodariilor pentru bunuri de larg consum, fata de 43% in perioada similara din 2009. Cele mai dinamice formate au ramas magazinele de tip discount cu o rata de crestere de 11%, in timp ce supermarket-urile se afla pe un trend descendent.