Brand-managerul Volkswagen nu demisionează, deşi este subiectul investigaţiei procurorilor germani
Herbert Diess, brand-managerul Volkswagen nu intenţionează să demisioneze, în ciuda faptul că este subiectul investigaţiei procurorilor. Diess este parte a unui dosar în care Volkswagen este acuzată că a manipulat pieţele şi a întârziat să anunţe investitorii că a trişat testele emisiilor.
Managerul Volkswagen a declarat pentru Sueddeutsche Zeitung că investigaţia care îl vizează l-a luat prin surprindere şi că a aflat vestea din presă. Diess a mai spus că brandul îşi va reveni din criză peste 12-18 luni, cu toate că o schimbare de direcţie strategică va dura până la 14 ani.
Compania a trebuit să-şi schimbe strategia recrutării. Ea va angaja mai mulţi experţi din domeniul tehnologiei informaţiei şi acumulatorilor. Schimbarea va dura în jur de „două generaţii de automobile” până va fi implementată, în condiţiile în care maşinile moderne au un ciclu de viaţă de aproximativ şapte ani.
„Trebuie să devenim mai eficienţi, altfel, nu vom fi în stare să ne permitem transformarea”, a mai declarat Diess.