Zambeste: maine mergi la training!
Managerii de departament bugeteaza programe pentru echipele lor: directorul de vanzari iti solicita training de negociere, managerul de customer service vrea training de comunicare si orientare client, in timp ce managerul de logistica te anunta scurt: "Popescu e foarte demotivat. Nu putem sa-l trimitem si noi la un training?". Iar tu incepi sa cauti in dreapta si-n stanga oferte si sa ceri referinte despre ultimele programe de training din piata. Dar nu orice training poate sa aduca valoare participantilor.
Pentru ca un training sa fie cu adevarat eficient, e important ca acesta sa fie orientat spre competentele care permit imbunatatirea performantei angajatilor unei organizatii. Degeaba participi la un training de astrologie, daca tu ai nevoie de fapt sa-ti clarifici cunostintele in domeniul financiar pentru a-ti desfasura activitatea de zi cu zi.
Demotivati? Faceti un training!
Se spune despre traininguri ca motiveaza angajatii. Asa incat, daca vrei sa ai angajati motivati, ofera-le posibilitatea sa participe. Se intampla des sa auzi in jurul tau: "Imi place mult compania in care lucrez, ne trimit mereu la cursuri". Un training este o zi in afara serviciului, departe de problemele curente, este o ocazie de socializare, este o zi in care poti discuta dificultatile intampinate in munca ta si poti gasi solutii impreuna cu ceilalti participanti. Este important ca trainerii sa fie persoane cu experienta, sa faciliteze discutiile intre participanti si sa interactioneze cat mai mult cu acestia, pentru a-i ajuta sa gaseasca solutii la problemele care ii framanta.
Daca angajatii au fost mai ingandurati in ultima perioada, inseamna ca e timpul sa organizezi un training care sa mai destinda atmosfera, sa previna eventualul absenteism si nemultumirile si sa asigure calitatea muncii, satisfactia clientilor si, implicit, profitul companiei…
Din experienta trainingurilor sustinute de Lugera & Makler, consideram ca este esential ca astfel de programe sa faca parte din strategiile de dezvoltare ale companiilor.
Oferta este variata, de la traininguri de abilitati manageriale, pana la traininguri de vanzari, comunicare, customer care, HR si train the trainer.
Pentru ca afacerea companiei sa se bucure de succes, e important ca angajatii sa gandeasca pozitiv. E esential sa alegi traininguri profesioniste, care sa raspunda nevoii angajatilor de a invata, de a se perfectiona in diverse domenii. Iti garantam ca vei vedea imediat rezultatele: angajati entuziasti si clienti multumiti! Iar la finalul trainingului, fiecare angajat va constata ca a avut, in sfarsit, o zi palpitanta, care i-a dat suficienta energie pentru a lucra eficient inca o suta de ani.
Tu ce program ai maine? Eu merg la TRAINING! Vino si tu! Ah, si inca ceva! Nu uita sa bugetezi pentru 2008 traininguri pentru angajatii companiei!