Poți contribui și tu la dezvoltarea orașului tău. Află cum
Studenții și masteranzii specializați în inginerie și afaceri pot aplica pentru competiție până la finalul lunii ianuarie 2015, potrivit unui comunicat de presă. Fiecare echipă trebuie să aibă doi membri, iar cel puțin unul dintre membri trebuie să fie de sex feminin.
Echipele formate pot înscrie un studiu de caz care ilustrează ideile lor privind managementul energiei pentru unul dintre cele cinci sectoare de bază ale mediului urban: rezidențial, universitar, mediul de business, distribuția apei și spitale.
Citește și S-a dat startul transformării alimentelor expirate în energie
„Numărul tot mai mare de participanți confirmă interesul ridicat al studenților și dorința lor puternică de a se implica în descoperirea de soluții care să rezolve provocările energetice la nivel mondial. 'Go Green in the City' îi stimulează pe tineri să genereze idei și soluții care să contribuie la transformarea orașelor în medii de viață sustenabile”, crede Olivier Blum, Chief Human Resources Officer în cadrul Schneider Electric.
Cele 100 de echipe selectate pe baza studiilor de caz înscrise în competiție vor fi anunțate pe 1 februarie 2015 și, timp de o lună, vor colabora cu un mentor Schneider Electric pentru a dezvolta ideea inițială într-un sinopsis și o prezentare video. În urma acestei etape, vor fi desemnate 12 echipe finaliste, care vor fi invitate în Paris, în perioada 22-25 iunie, pentru a concura în finala competiției.
Echipa câștigătoare va fi recompensată cu o călătorie în stil VIP în două țări ale lumii în care Schneider Electric are operațiuni. În destinațiile alese de aceștia, studenții câștigători vor avea ocazia de a vizita sediul companiei și de a interacționa cu angajații și cu management-ul fiecărei subsidiare. De asemenea, vor avea oportunitatea de a fi recrutați în echipa Schneider Electric din țara lor.
Citește și Economii de 100.000 de lei printr-un consum eficient de energie electrică
Pe lângă competiția de bază, participanții își pot extinde experiența „Go Green in the City”, exploatând resursele puse la dispoziție de Schneider Electric pentru a-i ajuta să-și dezvolte studiile de caz și interacționând cu angajații companiei și cu câștigătorii precedenți. Mai mult decât atât, continuând tradiția din anul precedent, participanții pot concura și pentru „Go Green Champs Award” (premiu pentru care se califică echipele care obțin cele mai mari punctaje la teste), precum și pentru Social Media Award (premiu acordat pe baza voturilor din social media).