Oportunități și instrumente pentru dezvoltarea afacerilor la IMM ReStart – Arad
Cei peste 170 de participanți care au luat parte la eveniment – în principal antreprenori, top manageri, manageri ai departamentelor financiar, resurse umane, vânzări, IT sau achiziții, au avut ocazia să descopere în prezentările susținute pe parcursul celor două sesiuni de conferință, cele mai noi informații din sfera consultanței fiscale, financiare și legislative, pe de o parte, și a tehnicilor și instrumentelor de dezvoltare personală și profesională utile în descoperirea potențialului.
Prezentările în plen au urmărit tematici legate de optimizarea activității și noile reglementări fiscale și legislative în 2015 (EY România), asigurarea afacerii și managementul riscului (Allianz-Tiriac Asigurari), dar și finanțarea afacerii prin accesarea de fonduri europene (REI Finance Advisors). Formarea profesională și performanța angajaților, un subiect de interes pentru orice manager care administrează o echipă, au fost în centrul prezentărilor susținute de reprezentanții Equatorial („eficacitatea individuală și eficacitatea organizațională”) și CNIPMMR („modalități prin care UE și Guvernul României sprijină formarea profesională continuă pentru angajați).
În cadrul sesiunii de workshop, prezentările au completat perspectiva 360 de grade, abordând subiecte cu aplicabilitate imediată: gestionarea corectă a software-ului (BSA | The Software Alliance), soluții de comunicații unificate (LASTING System, Partener Microsoft Romania), optimizarea costurilor prin soluții fixe și mobile (Telekom) sau direct marketing, generare leaduri de vânzări, comunicare și portalurile de business (Kompass România).
Proiectul va continua în 2015 cu evenimente organizate la Sibiu (12 mai 2015), Pitești (28 mai 2015), Iași (9 iunie 2015), Târgu Mureș (17 septembrie 2015), Galați/Brăila (15 octombrie 2015) și Oradea (19 noiembrie 2015).