Noi motive să rămâi mereu tânăr
Veştile bune nu întârzie să apară. Din această toamnă, un nou brand profesional vine în saloanele de înfrumuseţare, cabinelete de cosmetică şi spa-uri pentru a ne da o mână de ajutor. Şi dacă vă întrebaţi despre ce brand este vorba, ei bine, este Repêchage. Prima companie care a introdus în Statele Unite tratamentele cosmetice pe bază de alge marine. Prezentă în 33 de ţări, acum a ajuns şi la noi.
Lydia Sarfati, omul din spatele brand-ului, a acceptat să ne ofere câteva informaţii despre produsele cosmetice, dar, mai ales, pentru că am fost curioasă, de unde ideea cu algele marine. Totul a început în Israel, acum 33 de ani. Acolo, algele marine erau folosite ca îngrăşământ natural, fertilizator, în agricultură. După lungi discuţii cu fermierii din Israel şi cercetări amănunţite, Lydia Sarfati şi-a dat seama că tenul merită o a doua şansă şi a încercat să creeze un tratament care să ajute la regenerare şi anti-aging. Zis şi făcut!
Din cele peste 40.000 de specii de alge marine, compania foloseşte 12, predominante fiind laminaria digitata şi ascophyllum nodosum. Acestea sunt extrase de pe coasta Bretaniei, din Franţa şi reprezintă un mix bogat de vitamine, minerale, oligoelemente, antioxidanţi şi aminoacizi, ideal pentru detoxifierea, oxigenarea, hidratarea şi reînnoirea pielii.
„The Four Layer Facial” a fost primul produs Repêchage. Acesta a fost făcut public în anul 1980, iar „presa a fost foarte încântată de rezultatele obţinute în urma acestui tratament”, ne spune doamna Sarfati. Era cel mai scump produs de îngrijire la vremea aceea, 57 dolari. Reclama pentru acest produs suna cam aşa: „Cel mai scump produs de îngrijire!”, şi, ne spune Sarfati, „nu mi-am cerut scuze pentru acest preţ”. Este de părere că dacă vrei să ai calitate şi rezultate bune, trebuie să îţi cumperi ceva scump. Adevărul este că, în momentul în care vrei să ai grijă de sănătate şi de îngrijirea proprie, trebuie să investim cu răspundere. Dacă stăm să analizăm puţin situaţia, în momentul în care îţi cumperi un produs de îngrijire mai ieftin, este posibil să ai rezultate negative, după care urmează mai multe procese pentru recuperare. În final, ajungi să te coste mai mult decât acel tratament mai scump.
Sunt multe produse pe piaţă şi toată lumea spune că al lui este mai bun. Compania de produse cosmetice aduce rezultate rapide, numite de Sarfati „results in the New York minute”(Rezultate la minut în stil New York) şi de lungă durată. Dacă vrei să arăţi bine la toate vârstele, trebuie să şi investeşti, fără ajutor chirurgical. Şi pentru că tot a venit vorba despre chirurgie, aceste tratamente sunt apreciate şi de medicii chirurgi. Aceştia chiar recomandă aceste produse în urma unei intervenţii chirurgicale pentru un rezultat mai rapid şi frumos în vindecare.
Ne plângem mai mereu că nu avem timp, dar, o femeie trebuie să îşi găsească mereu un răgaz în care să se facă şi să se simtă frumoasă şi răsfăţată în acelaşi timp. Doamna Sarfati s-a gândit şi la timp şi, pe lângă faptul că a fost prima persoană din industrie care a creat produsele de tip unidoză, deţine acum tratamente pentru care durata aplicării şi efectului nu durează mai mult de 30 de minute. Şi pentru că vrem să vedem bărbaţi frumoşi, aflăm că produsele acestea sunt recomandate şi pentru ei.
Aşadar, avem noi motive de a ne menţine frumuseţea şi nu ne stă în cale nici măcar timpul!