Li se întâmplă și celor mai buni
Kevin Gentzel era principalul om din spatele publicității native folosite de Yahoo, potrivit Business Insider.
Citește și Să lucrezi la Google nu este raiul pe pământ
Când Gentzel s-a alăturat Yahoo, în toamna anului trecut, colegii lui au spus despre el că era bun cu clienții și foarte bine conectat la realitate și la schimbările tehnologice.
Au există și există în continuare o serie de speculații în ceea ce-l privește pe fostul șef de vânzări de la Yahoo. În timp ce unele voci spun că nu a fost prima opțiune a grupului pentru funcția de director de vânzări, altele susțin că Kevin Gentzel era depășit de situație.
Citește și Yahoo a creat o aplicație care identifică "frumuseţea" din selfie-uri
Există, însă, și voci care îl laudă pe Kevin Gentzel și spun că este manierat, ambițios și foarte inteligent.
Oricare ar fi motivul pentru care Kevin Gentzel nu mai conduce departamentul de vânzări al Yahoo, cu siguranță este o chestiune cu două povești.