Invatarea experientiala
Marketing si strategie
comerciala
Livon este un program de invatare accelerata in marketing si
strategie comerciala. Acesta ajuta participantii sa inteleaga impactul unei
strategii eficiente, coerente si precise de marketing asupra valorii brandului,
vanzarilor si profitului.
In cadrul programului, participantii vor putea sa inteleaga
cum sa:
- construiasca si sa foloseasca cu impact maxim avantajele
competitive; - construiasca si sa implementeze o strategie comerciala de
succes; - se pozitioneze pe piata si sa se diferentieze de competitie;
- creeze valoare prin branding;
- identifice si sa castige clientii potriviti;
- inteleaga si sa se adapteze mai usor schimbarilor pietei;
- faca cele mai eficiente investitii in activitati de
marketing; - construiasca reteaua de distributie in acord cu cererea
pietei; - defineasca si sustina o propunere de valoare relevanta
pentru client; - adapteze strategia atat la conditii de crestere, cat si de
saturare a pietei.
In cadrul simularii, acestia pot experi-menta provocari
legate de: evitarea razboiului de preturi prin diferentiere; construirea si sustinerea
unei propuneri de valoare relevanta pentru client; dezvoltarea capacitatii de
distributie in acord cu cererea clientilor; intelegerea rapida a pietei,
analiza studiilor de segmentare si potential; atacarea pozitionarii competitiei;
adaptarea strategiei la miscarile competitiei.
Management de proiect
Cayenne
este un program de invatare accelerata in managementul proiectelor complexe
care ajuta companiile sa:
- pregateasca echipe eficace pentru proiecte complexe;
- asigure intelegerea factorilor cheie de succes pentru
fiecare proiect in parte; - gestioneze resursele limitate pentru a crea cea mai mare
valoare posibila; - genereze un comportament proactiv intre membrii echipei;
- imbunatateasca implicarea si dedicarea angajatilor;
- genereze o atmosfera optima pentru debutul proiectului;
- asigure succesul unui proiect viitor.
Prin acest program, echipe multi-departamentale vor fi pregatite
sa conduca cu succes proiecte complexe in conditii de schimbare, rezistenta,
lipsa de comunicare si resurse limitate.
In urma derularii acestui program, rezultatele asteptate
sunt: intelegerea factorilor-cheie de succes in conducerea proiectelor; dezvoltarea capacitatii de a raspunde eficient
la diversele provocari; cresterea
capacitatii de a anticipa provocarile ulterioare; asimilarea instrumentelor
folosite in conducerea proiectelor; cresterea abilitatii de a conduce oamenii,
dar si schimbarea si dezvoltarea capacitatii de influentare pozitiva.
Management strategic
O simulare de afaceri dezvoltata pentru toti factorii de
decizie din companiile de top, Tango este construita dupa mecanismele din piata
reala.
Un program experiential de invatare accelerata in management
strategic, aceasta simulare ofera o experienta reala de business si trateaza
urmatoarele subiecte:
- cresterea valorii companiei prin gestionarea atat a
activelor tangibile, cat si a valorii create prin imagine, competenta oamenilor
sau inteligenta organizatiei; - dezvoltarea si implementarea unei viziuni strategice si a
unui plan de actiune ferm si coerent; - batalia pentru oameni de valoare si clienti potriviti;
- turnaround-ul companiei si operatiuni de fuziuni si achizitii;
- riscul de faliment, de neplata sau de sufocare din lipsa
de lichiditati; - pozitionarea pe piata si diferentierea fata de competitie;
- motivarea, implicarea, retinerea oamenilor si cresterea
competentelor lor; - gestiunea financiara complexa, bugetarea si executia.
In cadrul programului, participantii experimenteaza si invata
cum sa formuleze si sa implementeze strategii de afaceri care aliniaza cerintele
clientilor la asteptarile angajatilor, descoperind sinergia dintre cele doua
entitati. De asemenea, participantii pot experimenta cresterea cu resurse putine,
lupta pentru pozitionare si cota de piata, cresterea valorii de piata, dar si…
faliment, plan de afaceri de redresare, fuziune sau achizitie.