Gilles Antoine, L’Oreal: România este singură ţară din Europa de Est unde nu suntem lideri de piaţă
“Pentru România avem un obiectiv clar – vrem să devenim numărul 1 în piaţă. Acum suntem pe poziţia secundă, România este singură ţară din Europa de Est unde nu suntem lideri de piaţă. Cred că până în 2018 ar trebui să fim lideri de piaţă. Vom reuşi să facem asta întrucât mizăm pe echitatea brandurilor noastre. Suntem o companie orientată spre piaţă, aproape în fiecare an reîmprospătăm portofoliul de branduri, pentru a le face mai puternice şi mai adaptate la climatul local, aşa cum am făcut anul acesta cu brandul de vopsele de par Exellence”, explică Gilles Antoine.
În al doilea rând, compania se va concentra mai mult pe zona comerţului online, unde îşi propune să îşi tripleze afacerile în următorii doi ani. Produsele L’Oreal sunt distribuite şi prin parteneriatul cu eMAG, dar şi prin magazinele retailerilor precum Carrefour. O mişcare pe care Gilles Antoine nu o exclude în următorii ani este lansarea unor site-uri proprii de e-commerce, pe modelul celor deţinute în alte ţări din Europa de Est, SUA sau vestul Europei.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.