Cât plătesc companiile din România pentru teambuildinguri?
Citește și Ponturi pentru a organiza un teambuilding reuşit
Companiile care au organizat teambuildinguri pentru angajați sunt din domenii precum automotive, retail, construcții, pharma și FMCG. Datele HPDI arată că cele din pharma și din FMCG sunt pe un trend ascendent în ceea ce privește teambuildingurile, în timp ce companiile din banking și IT sunt pe un trend descendent.
Poiana Brașov și Valea Prahovei au fost, de departe, cele mai populare destinații pentru programele de teambuilding. Vara, în schimb, companiile se orientează către litoral.
Citește și Cum să păstrezi echilibrul între TEAMBUILDING si DRINKBUILDING?
E-hunters, care îmbină interacțiunea umană și interacțiunea cu tehnologia, și Robotronic, robotul prin intermediul căruia participanţii la teambuildinguri explorează planeta Pluto, sunt printre cele mai căutate programe pentru teambuildinguri.
Sunt și companii care preferă programe mai dure, cum este bootcamp, în care participanții se trezesc la cinci dimineața, își instalează tabăra în pădure și au de parcurs un traseu cu capcane.