Bill Aulet- Seminar cu studii de caz şi exemple reale
Prima sesiune intensivă de mentorat se adresează antreprenorilor şi managerilor care doresc să-şi extindă afacerea pe plan global printr-un produs foarte bun, iar printre temele abordate se numară principiile de inbound marketing, tipul de marketing din „Blue Ocean Strategy”, importanţa unui elevator pitch de succes, modele de afaceri pentru optimizarea succesului şi dobândirea unor avantaje competitive, factori esenţiali ai succesului în marketing-ul produsului antreprenorial. Pentru a obţine o creştere rapidă, profitabilă şi sustenabilă, o companie are nevoie de un plan de marketing solid. Responsabilitatea pentru acest plan aparţine CEO-ului şi echipei de management executiv, care trebuie să cultive, în interiorul companiei, spiritul dinamic şi deschis necesar marketing-ului produsului antreprenorial de succes, pentru că ajustările şi schimbările rapide sunt vitale, iar compania trebuie să se poată adapta permanent la cerinţele pieţei.
Seminarul de marketing este primul dintr-o serie de şase, iar alături de Bill Aulet, din staff-ul de profesori mai fac parte Ken Morse – cofondator al Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship , Pekka Hietala, profesor finanţe INSEAD, Péter Barta, CEO FPP şi Youssef Bissada, profesor antreprenoriat INSEAD.
„Mentorii de elită ai acestui program sunt la curent cu cele mai noi tendinţe, practici verificate şi au avut posibilitatea de a lucra şi de a-i consilia pe mulţi alţi antreprenori de succes pentru a-şi dezvolta business-ul. Aceştia, nu numai că le vor explica participanţilor cum să nu piardă timpul "reinventând roata", ci le vor arăta cum să implementeze ceea ce au învăţat”, este de părere Bill Aulet, cel care va deschide seria a treia din BMP.
Bill Aulet este Managing Director al Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship, conferențiar senior la MIT Sloan School of Management și președinte al MIT Clean Energy Prize. Bill este lider de succes în domeniul afacerilor, având o experiență de peste 25 de ani în toate domeniile legate de operațiuni de înaltă tehnologie, marketing de produs și strategii de finanțare, atât pentru start-up-uri cât și pentru companii publice. Pe lângă experiența în cadrul propriilor companii, Bill este mentor și consilier pentru multe alte companii, pe probleme de procese de strângere de fonduri și este consultat în mod frecvent de specialiști în venture capital și de ”business angels”.
Business Mentoring Program este un program de training a cărui curriculă este gândită la nivelul de complexitate și exigență corespunzător unui MBA. Seminariile programului sunt susținute de către profesori de prestigiu de la două dintre cele mai importante centre de învățământ din lume: Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship și INSEAD. Programul este implementat si dezvoltat in Romania de Fundaţia Post-Privatizare.