GoOnline, soluția dedicată IMM-urilor care vor să își facă magazin online: cât costă și ce funcționalități oferă
„Primul reflex pe care îl avem când auzim de o firmă, de un produs sau serviciu este să căutăm online informații. Însă azi nu mai este suficient să ai un site simplu, cu o prezentare generală, cu datele de contact ale firmei. Clienții își doresc din ce în ce mai multe lucruri, în primul rând să poată achiziționa online din cât mai puține click-uri, să aibă informații complete, să vadă review-uri ale produselor, să intre în contact cu alți cumpărători și utilizatori. Blugento și BT vor să dezvolte acest journey, în mod special pentru afacerile mici și mijlocii", afirmă Daniel Szekely, Director Coordonator, Direcția IMM și Microbusiness, BT.
„Magazinul online poate fi realizat în mai puțin de trei zile și include, printre altele, un design personalizat, complet adaptat oricărui brand și optimizat pentru dispozitivele mobile, suport tehnic dedicat, integrare cu furnizorii de servicii de curierat din România, dar și cu alți peste 100 de furnizori de servicii complementare, precum marketing, data analytics, email, soft-uri pentru optimizarea conversiei sau marketing automation”, declară Sandu Babasan, CEO Blugento.
Continuarea materialului o găsiți pe www.wall-street.ro.