A apărut noul număr al Revistei CARIERE: Ce puteţi descoperi în paginile ediţiei iulie-august 2018
Cover story: Social media – un atentat la securitate sau un aliat al democrației?
Am dorit să aflăm de la specialiști în marketing și comunicare care sunt tendințele in materie de social media – conținut, storytelling, influencers și comunități. Cum se rafinează și se redefinesc acestea într-o nouă ecuație a comunicării în social media? Cât de durabil este conținutul efemer și volatil din social media și cum se adaptează brandurile la această nouă realitate temporară a mesajelor? Cum influențează social media puterea de cumpărare și felul de a construi și crește o afacere? Cum se face branding în era social media și cum se poziționează liderii într-un astfel de context?
Leadership strategic: Oameni și organizații în epoca social media
Despre persoane care-și neagă vehement atașamentul față de social media, nostalgici ai scrisorilor expediate în plic cu timbru și ai albumelor cu fotografii și voci ale „puriștilor” care leagă incultura de utilizarea internetului ca sursă de documentare.
Interviurile ediției:
- Ești bine când faci bine – interviu cu Stefano Colli-Lanzi, CEO al Gi Group, despre diferența dintre antreprenoriatul născut din oportunism și antreprenoriatul născut pentru a crea valoare, dintre ce înseamnă să alergi după bani și ce înseamnă să construiești pentru oameni, dintre profit și misiune, dintre a da lovitura și a construi durabil și cu sens.
- Horia Colibășanu – „Muntele e o călătorie mai mult spirituală decât geografică”. Întrebări-fulger pentru cel mai performant alpinist din istoria României, unul dintre puținii alpiniști de altitudine, stilul pur – fără oxigen suplimentar și șerpași.
- Laurent Couderc, jurnalistul şi profesorul francez care s-a îndrăgostit de România, ne vorbeşte despre motivaţia sa profesională, cum e să fii antreprenor în acest domeniu, dar şi despre valorile pe care vrea să le insufle studenţilor români.
Storytelling
Despre puterea poveștii ca instrument de business. Fără poveste, informațiile, logica și datele nu au însemnătate. Povestea ajunge la inimă, unde analiza cantitativă nu are acces. Povestea ne ajută să înțelegem idei și ne convinge așa cum cifrele și graficele nu o vor face niciodată.