Romanian PR Award și-a desemnat câștigătorii celei de-a XVII-a ediții
Graffiti PR a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XVII-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații într-o gală festivă desfășurată în seara de 21 noiembrie, la JW Marriott.
Cu ocazia decernării premiului, Bogdan Tomoiagă, Director Executiv GraffitiPR și Irina Ciocan Stănescu, Managing Partner, au declarat:
„Distincția oferită de juriul Romanian PR Awards ne onorează, iar acest lucru reprezintă o confirmare în plus, că direcția pe care am imprimat-o produsului GraffitiPR în ultimii ani, aceea de PR driven integrated marketing, cu PR-ul având un loc central în mixul de comunicare propus clientului este corectă. Drumul ales a fost susținut cu investiții constante în dezvoltarea și diversificarea echipei și a serviciilor, iar în prezent ne bazăm pe o echipă de 70+ consultanți de comunicare care pot integra într-un proiect competențe diverse, de la soluții creative complete generate inhouse de propria echipă de creație la conținut digital, de la sustenabilitate&CSR la influencer marketing și de la corporate communication la comunicare de criză. Lista rămâne deschisă, dar PR-ul va avea mereu un loc central în mixul de marketing propus clientului.
Mai mult, câștigarea acestui titlu ne obligă să ne uităm mai degrabă la viitor și nu la trecut și să ne punem câteva întrebări referitor la ce însemnă leadership în piața locală de PR. Ne întrebăm cum vom putea ca până în 2025, alături de colegii de industrie, să redefinim și să extindem piața în care suntem? Cum putem face diferența în business-ul clienților, în cariera colegilor și în produsul de comunicare? Cum ne asigurăm că susținem brandurile în dezvoltarea lor continuă, asigurând tranziția către branduri active în societate? Cum ne asigurăm că nu pierdem din curaj și că livrăm produs de/cu încredere?
Ne bucurăm pentru premiu și ne întoarcem la lucru. Mulțumim colegilor, echipelor de la client, partenerilor din proiecte și colegilor de industrie.”
Juriul a decis să acorde distincția „Comunicatorul Anului” lui Valeriu Nicolae, coordonatorul proiectului #CasaBună și al inițiativei #RomâniaMeaBună.
Distincția “PR Professional of the Year” a fost înmânată lui Andrei Borțun.
Premiul “PR In-house Team of the Year” a fost înmânat echipei de comunicare BCR.
Distincția specială „PR Innovator of the Year”, sprijinită de Telekom România, a fost acordată Give Life A Chance Association & Ogilvy & Mather Advertising pentru campania Life hangs by a thread of hair.
„Best Use of PR Measurement & Evaluation”, un premiu special acordat de Raiffeisen Bank, a fost înmânat PressOne & GMP PR, GMP, Webstyler: Trăiască capra vecinului!
Cea de-a 17-a ediție a competiției s-a bucurat de susținerea unui juriu internațional de top, reunind competențe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Austria, Cehia, Olanda, Polonia, Bulgaria, Rusia și România.