Zippo lansează în România produse lifestyle
Pe măsură ce Zippo evoluează de la un icon al brichetelor anti-vânt către un brand lifestyle, compania îşi extinde gama de produse pentru a acoperi patru piloni – linia outdoor, accesorii şi haine pentru bărbaţi, produse pentru casă şi activităţi în aer liber şi accesorii pentru tabac.
În 1932, George G. Blaisdell fondează Zippo Manufacturing Company. Actualmente, după aproape 80 de ani, Zippo are vânzări de 200 de milioane de dolari în diviziile sale din cele peste 160 de ţări din toată lumea.
„Zippo este unul dintre acele branduri iconice, la fel de american ca plăcinta americană – toată lumea îl recunoaşte, dar multă lume nu este informată în ceea ce priveşte direcţia spre care ne îndreptăm. Zippo nu mai este doar o companie producătoare de brichete; investeşte masiv în dezvoltarea produselor, cu noi linii precum Zippo Outdoor, Vestimentaţie Zippo, dar şi produse noi, precum parfumurile şi ceasurile pentru bărbaţi”, declară David Warfel, Director Marketing Global Zippo.
„Este un pas important pentru noi. Asocierea cu un brand renumit la nivel global este onorabilă şi de asemenea încurajatoare în atingerea obiectivelor noastre. Acest parteneriat ne obligă să ne păstrăm standardele la cel mai înalt nivel”, declară Andrei Lizar, General Manager Tonka Distribution.
De la parfumuri, haine casual şi ceasuri de mână, la dispozitive de încălzire pentru mâini şi pentru aprinderea grătarelor, torţelor şi focurilor de tabără, noua gamă de produse lifestyle este creată pentru a echipa consumatorii în aventurile zilnice.
De peste 79 de ani, lider global pe piaţa brichetelor anti-vânt cu garanţie pe viaţă, Zippo a redefinit lumea produselor pentru aprins focul şi pentru încălzit.