Otto Broker – 20 de ani de existență, sărbătoriți într-un mod inedit: „20 zile de drumeție continuă pe Via Transilvanica”
Fiind un moment special în istoria organizației, compania de brokeraj de asigurări Otto Broker, a decis să îl celebreze printr-un eveniment ieșit din tipare. A fost un eveniment oferit celor care de-a lungul timpului au pus o cărămidă la construirea Otto Broker de astăzi, o experiență inedită și posibilitatea de a fi parte din ceva mai mare și cu impact semnificativ în societatea noastră. Compania a organizat o ștafetă montană timp de 20 de zile pe Via Transilvanica, sub egida “Continuăm pe drumul care unește”, ocazie cu care a mobilizat și resursele necesare pentru a susține construirea a încă 20 de km din singurul traseu long trail din România, care va avea la final 1400 de kilometri.
Cea mai bună soluție pentru a aduce laolaltă oameni atât din interiorul companiei, cât și din afară, a fost un team building sub forma unei „drumeții continue timp de 20 de zile” organizat pe Via Transilvanica. Ideea a fost îmbrățișată de toți participanții, mai ales că, într-o perioadă atât de complicată ca cea pe care o traversăm acum, ieșitul în aer liber este sinonim cu renunțarea la griji și la stres.
20 de zile de traseu, 100 de oameni angrenați, 440 de kilometri parcurși
100 de oameni au luat parte la expediția de pe Via Transilvanica. S-au împărțit în 7 echipe de 10-15 oameni și au parcurs, zilnic, aproximativ 20 de kilometri. A fost o acțiune la care au participat oameni care au fost sau sunt parte din marea familie Otto Broker: angajați, foști angajați, angajați ai furnizorilor, angajați ai partenerilor asiguratori și chiar clienți. Unii dintre ei au venit alături de parteneri, copii și chiar animale de companie. De la mic la mare, cu toții s-au implicat cu aceeași dăruire fantastică, deși 60% dintre ei nu aveau experiență în drumeții pe munte, iar 80% dintre ei nu auziseră, până atunci, de Via Transilvanica.
73.055 lei bani strânși pentru continuarea “drumului care unește”
„Drumul care unește” nu e doar o simplă sintagmă. E o expresie specială, care capătă valențe cât se poate de reale, întrucât chiar asta s-a și întâmplat: a provocat ceea ce se poate numi Marea Unire a oamenilor atât în echipa Otto Broker, cât și în afara ei, pentru turismul în comunitățile rurale autentice din România. Campania s-a bucurat de tot sprijinul angajaților Otto Broker, asociației Tășuleasa Social, dar și a partenerilor asiguratori. Fiecare dintre ei a contribuit fie prin promovare, participare și donare, fie prin sprijin în organizare și găzduire pe traseu. Până acum, campania a strâns 73.055 lei din cei 100.000 de lei necesari pentru amenajarea a încă 20 de kilometri, din cei aproape 400 de kilometri care au mai rămas de amenajat.
20 de zile de drumeție, un real galop de sănătate pentru oameni și organizație
Un astfel de team building, așa cum a organizat Otto Broker, este esențial în orice organizație. Mai ales după o perioadă în care, din cauza pandemiei, oamenii au stat departe unii de ceilalți. În acest context, reunirea echipelor în cadrul unor experiențe intense de parcursul a câtorva zile, în care participanții și-au putut alege singuri durata participării și secțiunea de traseu pe care să o parcurgă, aduce cu sine o multime de beneficia, inclusiv pe termen lung. Pentru că atunci când munca în echipă este combinată cu efort intens și relaxare, conexiune cu oameni și locuri noi, rezultatele nu pot fi altfel decât bune, foarte bune sau chiar excepționale. Amintirile de pe traseu și poveștile oamenilor de pe drum vor rămâne cu siguranță între marile câștiguri ale participanților și un moment de care oamenii din Otto Broker vor vorbi întotdeauna cu plăcere.