O consola Wii pentru copiii responsabili
„Casa mea e UNIQA” are ca target elevii cu varste intre 8 si 12 ani, deoarece acestia sunt mai receptivi mesajelor si pot constientiza pericolele la care se pot expune atat ei, cat si mediul lor inconjurator. „Suntem convinsi ca multi dintre acesti copii carora ne vom adresa cunosc majoritatea pericolelor despre care dorim sa ii avertizam, dar scopul nostru este sa le subliniem atat riscurile, cat si masurile de preventie si auto-protectie pe care le pot lua, in caz de pericol”, declara dl. Alfred Vlcek, vicepresedinte si CSO UNIQA Asigurari.
Cum am grija de casa mea?
Startul campaniei se va da in patru mari orase ale tarii, Bucuresti, Brasov, Cluj si Constanta. Prima etapa este concursul de creatie la care sunt invitati copiii: „Cum am grija de casa mea?”. Acestia sunt invitati sa isi foloseasca inventivitatea pentru a realiza desene, colaje, machete care sa ilustreze tema concursului. Ei vor beneficia de o prezentare despre pericolele posibile si masuri de protectie a locuintei si vor primi informatii despre cum pot participa la concurs, premiile puse in joc si modalitatea de desfasurare a acestui concurs.
Consursul se desfasoara in perioada 25 mai – 20 septembrie, iar pe 1 octombrie vor fi anuntati castigatorii. La concurs pot participa si copiii care nu au beneficiat de prezentarea reprezentantilor companiei. Acesti copii sunt invitati, prin intermediul sucursalelor, sa isi aduca la sediile sucursalelor propriile creatii. Primii 10 inscrisi din fiecare regiune vor primi premii UNIQA de vacanta.
Premierea
Se vor acorda locurile I, II si III pe fiecare judet, iar castigatorii locului I vor intra in marea cursa pe regiune pentru castigarea premiului cel mare – o consola Wii. Juriul, format din doi reprezentanti ai scolilor participante la campanie si un reprezentant al companiei, va tine cont de urmatoarele criterii de jurizare: adecvarea la tema concursului, dificultatea realizarii, ingeniozitate (ideea / originalitatea), precum si impactul emotional. Toate aceste criterii vor fi notate cu puncte de la 1 la 5.
Pasii urmatori
Pasii urmatori ai campaniei pentru anul 2010 vor consta in prezentari ale proiectului si in alte orase, in perioda 15 – 20 septembrie 2010, iar in luna decembrie, toate lucrarile premiate, dar si cele participante, vor fi expuse in cadrul unor expozitii locale din orasele de start ale campaniei.
UNIQA Asigurari a investit in 2009 in servicii speciale si a urmarit optimizarea procesului de constatare si evaluare a daunelor. Un beneficiu pentru asiguratii sai este UNIQA MeteoAlert, un serviciu unic pe piata de asigurari din Romania, oferit gratuit si in exclusivitate clientilor sai.