Fundația eMAG se lansează cu programul „Hai la Olimpiadă!”
„Fundația eMAG a ales să susțină educația pentru că dorește să acționeze prin programe proprii și foarte pragmatice pentru sprijinirea și promovarea unor modele autentice. Educația este singura bază pe care societatea românească își poate construi un viitor solid și vrem să ne implicăm cu toate resursele de care dispunem în această direcție. Suntem convinși că ni se vor alătura în scurt timp mulți parteneri de prima mărime care vor susține acest demers.” a declarat Tudor Vlad, președintele Fundației eMAG.
Primele acțiuni planificate de Fundația eMAG sunt sponsorizarea taberelor de pregătire pentru olimpiadele naționale și internaționale, sponsorizarea delegațiilor române la olimpiadele internaționale și premierea medaliaților la aceste olimpiade. Programele vor continua cu proiecte pentru anumite unități de învățământ care au nevoie de echipamente tehnice performante, burse de studiu pentru copiii cu rezultate speciale și programe de internship pentru studenți.
Hai la Olimpiadă!
Primul proiect al Fundației este programul „Hai la Olimpiadă!“ care va asigura un suport semnificativ echipelor de olimpici ale loturilor naționale de matematică, fizică și informatică.
În 2012 România a obținut şase medalii de aur, şase medalii de argint și trei de bronz la olimpiadele Internaționale de matematică, fizică și informatică. Practic, fiecare membru al lotului român a primit câte o medalie. „Este o performanță remarcabilă pe care, împreună cu Microsoft, am ales să o premiem în semn de recunoaștere față de eforturile depuse de acești copii talentați și de profesorii lor. Ei ne reprezintă în lume prin aceste performanțe”, a continuat Tudor Vlad.
Programul „Hai la Olimpiadă!” a debutat azi prin premierea câștigătorilor de anul acesta la olimpiadele internaționale. Premiile, câte un ultrabook performant cu Windows 8, au fost oferite de Fundația eMAG și de principalul său partener pentru această acțiune, Microsoft România.
Participarea Microsoft în acest proiect este o consecință a parteneriatului comercial strâns între eMAG și companie și se produce la scurt timp după lansarea YouthSpark, inițiativă globală prin care compania va crea oportunități pentru 300 de milioane de tineri în următorii trei ani. Principalele direcții urmărite în cadrul acestei inițiative sunt educația, succesul tinerilor pe piata muncii și antreprenoriatul, prin programe noi sau prin îmbunătățirea celor existente. „Suntem o companie al cărei parcurs, în cei 16 ani de prezență în România, este strâns legat de sprijinul acordat tinerilor, profesorilor și comunităților din sistemul educațional. Am primit cu bucurie propunerea de a fi parteneri în acest proiect pentru că doar împreună – alături de factori de decizie, organizații nonguvernamentale și parteneri din industrie – putem face o diferență prin a asigura oportunități și condiții pentru performanță tinerilor români”, Cătălin Diț, Retail Lead Microsoft România.