Interbelic și prezent. Concept nou pentru unul dintre simbolurile Bucureștiului
Micul Paris…Când pronunțăm aceste cuvinte magice ne apar în minte acele vremuri pe când Bucureștiul nostru cel de acum era altfel. Un timp și o stare pe când limba franceză se folosea în diplomaţie, în toate conversaţiile regelui Carol I (perioadă în care, de altfel, orașul a luat o nouă înfăţişare dar şi denumirea de „Micul Paris”), hotelurile erau în stil francez, şi multe altele.
Referirea la hotelurile din altă vreme nu e întâmplătoare. Spre exemplu, să menții autenticitatea unui spațiu care a luat naștere în 1902 este cu siguranță o misiune complexă. Este vorba despre Hotelul Caro din București, care s-a dezvoltat treptat, având un trecut industrial marcat de evenimente istorice.
Mai mult decât glamour
Hotelul, cunoscut până în 1948 ca Fabrica Naţională de Glucoză reprezintă unul dintre simbolurile Bucureștiului, fiind integrat de curând într-un proiect de modernizare. Pe 26 septembrie, hotelul Caro a găzduit petrecerea de inaugurare a noului concept hotelier, totul esențializând mai mult decât intenția de a fi glamour. Cu o tematică interbelică, care i-a transpus pe invitați în timpul în care Hotel Caro era Fabrica de Glucoză. Acest eveniment fiind o ocazie de a dezvălui zonele care au fost renovate, păstrând esența și autenticitatea locului.
”Aici, toți oaspeții noștri întâlnesc istoria bogată a acestui loc și pot profita de cele mai noi tehnologii în mijlocul naturii. Acest lucru face ca acest loc să fie unic. Noul Caro este povestea pe care nu ați mai văzut-o, dar pe care o veți trăi cu plăcere. În esența hotelului Caro stă motto-ul «Muncește din greu, distrează-te și împărtășește natura cu prietenii!»”, spune Octavian Lazăr, director și proprietar al complexului Caro Hotels.