Manifest pentru amintirile din copilarie
In luna martie sunt sarbatorite, prin campanii care au loc atat la nivel national, cat si mondial, padurile, apa si pamantul. Un motiv puternic care ne-a condus catre decizia de a dedica acest „numar verde“ al revistei CARIERE unor valori care ies din granita mediului de afaceri si care au impact asupra calitatii vietii noastre in ansamblu: responsabilitate si respect fata de resursele pe care ni le ofera natura.
Numarul celor care si-au dorit sa se alature acestui proiect a fost atat de mare, incat am decis sa suplimentam numarul de pagini al revistei, care s-au umplut imediat. Va propunem nu un Role-Model, ca de obicei, ci patru, pentru ca fiecare a reusit sa faca din Romania, prin proiectele sale curajoase, un loc mai bun de trait.
Cautarile noastre ne-au condus catre un scenariu despre cum va arata anul 2050, avand in vedere ca populatia globului va tinde spre noua miliarde pana in 2050, dupa cum estimeaza Organizatia Natiunilor Unite si va trebui sa gasim noi solutii pentru a ne administra mai eficient resursele.
Am aflat ca bun si bio reprezinta un model de afaceri care poate functiona, chiar si intr-o Romanie lovita de criza. Si tot odata cu editia din luna martie, am fost in ritm cu ceea ce reprezinta primavara si am pregatit, impreuna cu art-directorul nostru, Florin Plesa, un nou design al revistei, prin care ne-am propus sa comunicam prospetime si dinamism.