Imunitate scăzută? Lipsa energiei? Intră pe Grijuliul din tine și învață despre sănătate
Sănătatea este un subiect mereu discutat. Fie că vrei să ai un tonus bun, fie ca vrei mai mulă energie, fie că vrei să te relaxezi, ai nevoie totuși de sfatul unui specialist. Secom®, brand de referință pe piața de suplimente alimentare din România, lansează Grijuliul din tine – o nouă platformă creativă de comunicare, prin care invită oamenii la prevenție și îi încurajează să aibă o atitudine mai empatică față de propriul organism – inclusiv prin consumul informat de suplimente alimentare – pentru a avea un stil de viață sănătos.
Conceptul creativ și strategia de comunicare sunt semnate de Next Advertising și beneficiază deja de promovare integrată în TV, radio, digital media pentru produsele de imunitate din portofoliul Secom®, respectiv Vitamin C 1000mg (adulți) 30cps, Immuno C with Zinc and Vitamin D3 și Vitamin D3 2000UI 30cps. Platforma de comunicare va rula pe tot parcursul anului 2022.
Campania Grijuliul din tine are totodată o componentă educativă importantă. Fiecare asset creativ vine cu o serie de informații utile despre ingredientele din produse, despre rolul lor în organism, de ce se absorb mai bine, și prezintă beneficii diferențiatoare Secom®, așa cum este eticheta sinceră.
„Credem că sănătatea se poate învăța, e despre educație, informare, cunoaștere și conștientizare de sine și mai ales despre obiceiuri bune pe care oamenii și le pot însuși. Sperăm ca prin această abordare creativă să îi inspirăm pe oameni să fie mai atenți cu ei înșiși și să introducă în rutina zilnică suplimente alimentare din portofoliul nostru, dar nu oricum, ci informat.” spune Tudor Ghiurcă – Marketing & Communication Director Secom®.
Conceptul eticheta sinceră Secom® promovat în noua campanie reflectă grija pe care compania o acordă atât calității portofoliului, cât și comunicării oneste și transparente a informațiilor despre produs, astfel încât consumatorul să poată alege orice supliment Secom® în mod conștient.
„Pentru a alege suplimente de calitate și pentru a le administra responsabil, încurajăm consumatorul să citească eticheta cu atenție, să urmărească respectarea criteriilor amintite, iar în cazul în care au un istoric medical complex să solicite recomandarea unui medic sau a unui consultant de specialitate.” adaugă Flavia Florescu, Innovation & Scientific Support Secom® & Good Routine®.
Produsele Secom® sunt disponibile la nivel național în peste 8000 de farmacii, pe www.secom.ro, pe www.good-routine.com și în cele 13 magazine Secom® din principalele orașe ale țării. Mai multe detalii găsiți pe www.secom-healthcare.com.