Care sunt cele mai căutate abilităţi în joburile de online
Ai nevoie de câteva instrumente extrem de importante pe care trebuie să le stăpâneşti, pentru a te numără printre acei fericiţi care au cele mai moderne joburi ale momentului. Iată-le:
1. SEO
O poziţie pe prima pagină Google în lumea internetului echivalează cu cea mai bună locaţie posibilă pentru un magazin stradal. Locul unde eşti în rezultatele Google atunci când clienţii caută ceea ce oferi poate face diferenţa dintre o afacere profitabilă şi una falimentară. De aceea SEO reprezintă o abilitate foarte cerută de către angajatorii care au deja sau au nevoie de prezenţa online. Aproape orice firma.
2. AdWords
Avantajul reclamelor Pay Per Click (PPC), precum cele Google AdWords, îl reprezintă aducerea de trafic chiar din prima zi, spre deosebire de SEO, care implică un proces mai îndelungat. Companiile care investesc bani în promovarea plătită pe Google, au nevoie de specialişti PPC care să le creeze şi să le administreze campaniile AdWords, pentru a primi trafic de calitate la cele mai mici costuri.
3. Copywriting
Indiferent că vorbim de Email Marketing, Social Media sau Inbound Marketing, cuvântul cheie este conţinutul. În special în ultimii ani, managerii de marketing au realizat importantă unui copywriter bun pentru succesul campaniilor digitale şi cererea pentru astfel de angajaţi şi colaboratori este tot mai mare. Provocarea lor constă însă în a găsi scriitori de conţinut care să cunoască bine marketingul digital.
4. Analytics
Dacă nu poţi măsură, nu poţi înţelege şi nu poţi îmbunătăţi. Din fericire activitatea online de pe un site poate fi măsurată şi deci îmbunătăţită folosind Google Analytics, o unealtă gratuită dar complexă pusă la dispoziţie de Google. Specialiştii în Analytics sunt de multe ori şi cei care pot trasă strategii pentru a creşte numărul de converşii, precum numărul de vânzări al unui magazin online.
5. Social Media
O altă meserie nouă dar cu o cerere care a explodat în ultimii ani este cea de Social Media Manager. Toate afacerile cu prezenţa în Social Media au nevoie de specialişti care să posteze conţinut de interes pentru urmăritorii lor, pentru a crea şi menţine o legătură între aceştia şi brand şi pentru a creşte numărul de obiectivele indeplinte. Eşti o persoană sociabilă şi populară pe Facebook? Poţi fi un candidat bun.