Au început înscrierile la cea de-a XV-a ediție a Internetics
Președintele juriului de anul acesta este Tony Högqvist, fondatorul agenției Perfect Fools din Suedia. A lansat agenția în 2002 și, din poziția de Creative Director, a semnat campanii pentru Adidas, Converse, KFC sau Swarovski. A câștigat importante premii la festivaluri internaționale, printre care Cannes Lions (inclusiv Cannes Grand Prix), D&AD, Eurobest și One Show, urcând astfel agenția Perfect Fools ȋn topul celor mai bune agenții de digital din lume. Thefwa.com (Favourite Website Awards) i-a acordat de curând lui Högqvist distincția de pionier digital.
Citește și Au început înscrierile la cea de-a XIV-a ediție Internetics
Agenția cu cele mai multe puncte obținute în competiție va câștiga titlul de Agenția Anului, iar organizatorii și juriul vor acorda și câteva premii speciale: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year și Best Newcomer. Agenția Anului la ediția de anul trecut a Internetics a fost Digital Star.
Înscrierile se fac online, prin completarea formularului disponibil pe site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro, unde se găsesc mai multe informații despre structura competiţiei şi despre juriul de anul acesta. Lucrările înscrise în competiție vor fi jurizate în luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc în luna noiembrie, la București.
Citește și Internetics 2014 şi-a ales câştigătorii
Fondat și organizat de The Institute, festivalul Internetics premiază cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online şi de încurajare a creativităţii şi a strategiei. Astfel, contribuie la creșterea și la dezvoltarea industriei de online din România.