„Trends of Tomorrow” – punct de pornire în drumul liceenilor către un viitor profesional de succes
Din cele 30 de echipe care au ajuns în etapa de dezvoltare a proiectelor de carieră sub îndrumarea mentorilor, au fost selectate patru echipe finaliste care au avut şansa de a-şi susţine proiectele în faţa juriului format din mentorii Mihaela Stănoiu – Marketing Manager Samsung Electronics România, Victor Maghiari – Technology General Business Leader Oracle România, Florin Grozea – membru Hi Q, Remus Borza – Managing Partner Borza & Asociaţii.
Caravană în 18 licee din Bucureşti, Braşov, Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca
„Suntem încântaţi să îi răsplătim pe elevii care au dezvoltat timp de aproape 6 luni cu atâta ambiţie şi determinare planul lor de carieră şi ne-au arătat potenţialul uriaş pe care îl au de a atinge performanţa pe plan profesional. Am fost impresionaţi de seriozitatea cu care au tratat provocarea noastră de a-şi trasa un început de drum în carieră. Sperăm că participarea la această competiţie a fost o experinţă utilă din care toţi participanţii au avut ceva de învăţat şi, mai mult decât atât, să reprezinte un punct de pornire în drumul pe care şi l-au ales pe plan profesional. Îi felicităm pe toţi cei înscrişi şi le dorim să îşi urmeze visurile mai departe cel puţin cu aceeaşi determinare pe care ne-au arătat-o şi nouă până acum” a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Electronics România.
Ediţia din acest an a campaniei educaţionale Trends of Tomorrow a debutat cu o caravană în 18 licee din Bucureşti, Braşov, Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca, desfăşurată cu sprijinul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Din cei peste 1.400 de liceeni participanţi, 90% au completat testele de orientare profesională puse la dispoziţie în cadrul seminariilor susţinute de Samsung România pentru a-şi descoperi abilităţile predominante.
Proiectul şi-a propus încurajarea liceenilor să îşi aleagă cariera potrivită personalităţii lor
O parte importantă a ediţiei din acest an a reprezentat-o componenta online. Participanţii s-au înscris în concurs completând un scurt test de personalitate disponibil pe pagina de Facebook a campaniei Trends of Tomorrow, care în prezent a ajuns la peste 29.000 de tineri. În cea de-a doua etapă, elevii din clasele terminale de liceu interesaţi de acelaşi domeniu profesional au format echipe de câte trei persoane. Din totalul de 185 de echipe formate, 30 au intrat în etapa de mentorat şi doar patru au ajuns în finală. Concursul de proiecte a fost un demers menit să încurajeze liceenii să îşi aleagă cariera potrivită personalităţii lor. Pentru a obţine performanţe şi a fi competitivi pe termen lung, tinerii au avut astfel ocazia să îşi cunoască punctele tari pentru a-şi contura strategia în business cât şi în carieră.