Zeci de antreprenori au absolvit cursurile Academiei Minților Creative
Răsvan Radu, Country Chairman UniCredit în România şi CEO al UniCredit Bank, a vorbit despre importanța absolvirii unui astfel de curs.
"În Berlin, industriile creative generează venituri de circa 16 miliarde de euro anual. România are un potențial uriaș în această zonă. În schimb, antreprenorii care vor să schimbe regulile jocului au nevoie substanțială de îndrumare și know-how", a opinat Răsvan Radu.
Prima ediție a Academiei Minților Creative a adus împreună antreprenori din diverse zone, cum ar fi: de la producție de bijuterii la studiouri de dans, cafenele și ateliere de reparat biciclete, design floral, producție de mobilă, artă caligrafică sau studiouri de realitate virtuală.
Printre beneficiile unui astfel de curs regăsim accesul la mentorii specializați, dar și alte cursuri ce sunt menite să îi ajute la dezvoltare.
"Misiunea Academiei Minților Creative este de a oferi participanților know-how-ul esențial lansării și întreținerii unui business de succes, pornit din pasiune, precum și inspirația și motivația necesare. Prima ediție ne-a dovedit faptul că mințile creative abia așteptau acest program, iar entuziasmul și implicarea de care au dat dovadă ne-au depășit așteptările. De asemenea, ne-a bucurat implicarea mentorilor – mare parte dintre aceștia fiind colegi din UniCredit Bank, dar și experți externi, care și-au investit timpul în dezvoltarea cursanților. Încrederea lor ne-a încurajat să deschidem înscrierile pentru cea de-a doua ediție a Academiei”, a spus Anca Ungureanu, Director Identitate și Comunicare în cadrul UniCredit Bank, informează un comunicat de presă.
Alexandru Samoilă, un antreprenorul care îmbină cafeaua de specialitate cu reparațiile de biciclete, a vorbit despre experiența din acest an: "Noi suntem de doi ani un colț de București idealist și alternativ. Ne ocupăm cu biciclete și cafea. Am ales Academia Minților Creative pentru că vreau să duc business-ul dincolo de contextul în care se află acum. Căutăm și investigăm posibilități de extindere, modele de urmat, dar și o abordare mai profesionistă a afacerii. Academia mi-a răspuns la numeroase probleme punctuale, în chestiuni legate de planul de afaceri, de structurare, de segmentare a clienților, abordarea de finanțări, multe lucruri de care afacerea mea are nevoie.”