Zâmbetul este important în turism, însă oamenii trebuie motivați, ca să poată fi zâmbitori
Una dintre principalele provocări ale managerilor din domeniul turismului este motivarea angajaților, astfel încât să fie zâmbitori și primitori cu turiștii, iar dificultatea acestei reușite este nivelul scăzut al salariilor din domeniul ospitalității, a declarat pentru wall-street.ro Christine Schillings, directorul general al companiei Ana Hotels. Ea consideră că angajamentul oamenilor poate fi câștigat prin oferirea de oportunități de dezvoltare profesională.
Christine Schillings a precizat că între cele mai importante aspecte care nu trebuie să lipsească într-un business în domeniul hotelier sunt oamenii pregătiți.
"În ospitalitate este importantă calitatea echipei, care trebuie să fie bine pregătită, iar oamenii să fie zâmbitori", a spus directorul general.
Pe de altă parte, ea a recunoscut că industria de profil întâmpina dificultăți în atragerea noii generații de angajați, din cauza salariilor scăzute din domeniu și a orelor prelungite de muncă.
Citește mai multe despre acest subiect pe wall-street.ro.