Workshop: Creativity Blueprints
Ideea workshopului s-a nascut din curiozitatea tinerilor in legatura cu gandirea revolutionara si urmareste sa ii puna pe studenti, viitorii creativi ai industriei, in contact cu persoane inedite din domeniu. Piesa de rezistenta a proiectului este viziunea de 360 de grade, abordare cuprinzatoare care trateaza sfere esentiale ale creativitatii. Creativity Blueprints se va concretiza in trei zile de workshopuri, timp in care participantii vor avea la dispozitie concepte si instrumente menite sa le rafineze simtul creativ.
"Creativity Unmasked", "Urban Creativity – Graffiti" sau "Business vs. Creativity" sunt temele pe care "creativii" Bogdan Grigore, Mihai Botarel de la Leo Burnett, Vlad Nanca, Costin Radu din cadrul IQ Ads, Sorin Psatta de la Graffiti BBDO si Laura Georgescu din partea Leo Burnett le vor preda tinerilor participanti.
ADVICE Students, o echipa de voluntari revolutionari, inseamna proiecte de advertising, marketing, business realizate de studenti pentru studenti.
Daca vrei sa intri in echipa de creatie poti descarca formularul de la adresa www.cb.creativityblueprints.ro si il poti trimite pana pe 19 noiembrie.