Vodafone România lansează o nouă campanie de brand
Campania reprezintă o nouă etapă în viaţa brandului Vodafone, care a evoluat odată cu societatea şi cu aspiraţiile oamenilor din România. Viziunea brandului Vodafone este să fie alături de oamenii şi comunităţile care au ideile, curajul şi determinarea de a acţiona spre mai binele comun – atât prin serviciile şi produsele sale, cât şi prin parteneriatele sociale şi culturale susţinute de-a lungul timpului.
“Românii îşi doresc acum, poate mai mult ca oricând în ultimii 20 de ani, să îşi recunoască modelele şi valorile, să găsească direcţia către un viitor mai bun, să îşi redescopere sentimentul de mândrie naţională. Campania noastră vorbeşte despre dorinţa de progres, de regăsire în valorile umane autentice: pasiune pentru ceea ce facem, curaj, respect faţă de semeni, dăruire faţă de cei apropiaţi, ajutor pentru cei aflaţi în dificultate. Noi, cei de la Vodafone, credem într-o societate mai bună, în puterea romanilor de a-şi construi un viitor mai bun, împreună. În viziunea noastră, binele comun poate fi atins începând cu gesturile mărunte, de solidaritate umană, cu schimbările de atitudine, până la cauzele sociale mari, care ne leagă ca şi comunitate. Fiecare lucru în parte, dar mai cu seamă, toate împreună, ne ajută să progresăm ca indivizi, ne ajută să progresăm ca ţară”, a spus Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Vodafone România.
Noua campanie are ca fundament tradiţia îndelungată a companiei Vodafone de a susţine programe şi proiecte culturale şi ale societăţii civile, pentru persoanele defavorizate sau discriminate, de caritate, sport şi educaţie, care au reprezentat adevăraţi catalizatori şi au devenit în timp repere de succes pentru comunitate.
Ivan Patzaichin, Marcel Iureş şi Victor Rebenciuc, susţinători ai noii campanii
Evenimentul de lansare a campaniei a fost susţinut de prezenţa mai multor personalităţi asociate cu Vodafone în diverse proiecte: -Raed Arafat fondatorul SMURD, proiectul susținut de Vodafone timp de șapte ani sub numele “Parteneriat pentru viaţă”;
-Ivan Patzaichin, legendă a sportului românesc, cel mai premiat Olimpic al României – reprezentant al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, partener Vodafone;
-Tudor Giurgiu, regizor de film, fondatorul şi directorul Festivalului Internaţional de Film Transilvania – proiect sponsorizat de Vodafone de 11 ani;
-Marcel Iureş, personalitate marcantă a scenei şi marelui ecran, românesc şi internaţional, fondatorul teatrului Act – primul teatru independent din România, susţinut de Vodafone timp de opt ani;
-Victor Rebengiuc, personalite de vârf a scenei şi filmului românesc, reprezentant al ”generaţiei de aur” de actori, care şi-a împrumutat vocea noului spot Vodafone.
Campania Vodafone are mai multe direcţii de comunicare care vizează diverse grupuri şi categorii profesionale – studenţi, familii, antreprenori, şoferi, sportivi – cu un mesaj social pozitiv şi optimist.
“Credem în mai bine?”, “Câţi facem ceva? “
Noua campanie Vodafone a fost precedată de o etapă de “teasing” în social media, pe bloguri şi pe conturile oficiale de Facebook, YouTube, Twitter ale Vodafone, unde utilizatorii au răspuns, prin comentarii, la întrebările “Credem în mai bine?” şi “Câţi facem ceva? “. În perioada următoare, campania se va desfăşura pe canalele media de televiziune, outdoor, print şi online.
Pe plan comercial, noua poziţionare de brand se regăseşte în multe dintre iniţiativele lansate de Vodafone pe parcursul ultimului an, cum ar fi: soluţia de telemedicină dezvoltată pentru SMURD, comunicarea mai accesibilă pentru românii din străinătate, site-urile mobile menite să uşureze accesul la informaţie (0.Salvamont, myVodafone), popularizarea smartphone-urilor şi a Internetului mobil pentru cât mai mulţi utilizatori.