Vodafone angajează 1.900 de tineri în noul Centru Global de Servicii
Situat în Avrig Business Center, noul Centru din țara noastră și-a început activitatea în mai 2014 și are acum peste 100 de angajați. Până la sfârșitul anului, numărul angajaților va depăși 750, iar în următorii 3 ani se va ajunge la un număr de peste 2.000 de angajați. Tinerii absolvenți cu pregătire în IT și vorbitori de limbi străine pot aplica pentru un loc de muncă, pe site-ul Vodafone România, la secțiunea Cariere.
Investiția totală a Vodafone Group Shared Services, pentru dotarea și tehnologizarea sediului, precum și pregătirea noilor angajați din România, este de aproximativ 5 milioane de lire sterline (6,25 milioane de Euro).
Concret, VSS România oferă suport clienților Vodafone din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania și Irlanda pentru solicitările legate de factură și plăți, administrarea conturilor și remedierea conexiunilor de date. Ca și canale de comunicare, asistența este oferită telefonic, prin chat online sau în regim de back-office. Pe zona de IT, serviciile oferite de VSS România constau în operatiuni de tip „Help Desk”, pentru activitățile interne ale Vodafone Group și ale celor 5 divizii menționate, la care se adaugă managementul aplicațiilor IT și administrarea bazelor de date.
Centrul aduce oportunități de angajare atât pentru absolvenți, cât și pentru studenții cu profilul adecvat. Vodafone dorește să recruteze tineri români cu calitățile necesare. Toți angajații VSS România beneficiază de training-uri speciale și oportunități de a învăța mai multe despre particularitățile culturale ale țărilor deservite de către VSS.