Vinurile româneşti vor avea un brand naţional propriu
La sediul ministerului a avut loc o dezbatere privind unicitatea vinurilor românești, sub coordonarea specialistului în vinuri Marinela Vasilica Ardelean, consilier personal al ministrului Agriculturii.
Ideea conturată a fost că este nevoie de crearea unui brand național, care să susțină promovarea vinurilor românești atât peste hotare, cât și în țară, la adevărata lor valoare. Un prim pas în acest sens va fi promovarea unor vinuri obținute din soiuri tradiționale românești la expoziţia universală „Expo Milano 2015”, ce se va desfăşura pe o durată de șase luni, în perioada 1 mai – 31 octombrie 2015.
Citiţi şi: De ce nu atragi cei mai buni angajați. O problemă pe termen lung cu soluții imediate
Printre vinurile cu care România are de câştigat prestigiu se numără Feteasca Neagră (Dealu Mare), Șarba (Dealurile Moldovei), Băbeasca Neagră (Colinele Dobrogei), Busuioaca (Podișul Moldovei), Feteasca Regală (Podișul Transilvaniei).
MADR a adunat la aceeași masă reprezentanți ai producătorilor, ai asociațiilor de profil, somelieri, profesioniști din marketing și promovare, precum și ai societății civile.