Valoris a obținut venituri de 2 milioane euro din servicii de call center în 2011
“Am realizat această performanță în special datorită avansului semnificativ înregiastrat pe anumite servicii din portofoliul nostru: spre exemplu, anul 2011 a însemnat o creștere cu 25% a volumului activităților de suport 24/7, dar totodată și creșterea volumului de activități în limbi străine cu aproximativ 18%. Pentru anul acesta, ne-am propus să ne consolidăm poziția câștigată și să introducem noi servicii în portofoliu”, a declarat, într-un comunicat,Cristina Man, director generalValoris Center.
Referitor la planurile pentru anul în curs, Cătălina Popa, specialist marketing, în cadrul companiei afirmă:“2012 este anul în care ne-am propus să ne dezvoltăm atât activitățile call cât și alte canale de comunicare cum ar fi chat, email, sms, etc în limbi străine. În contextul actual european,și internațional în general, pariul nostru este în direcția dezvoltării serviciilor suport adiționale, iar deschiderea pe care o manifestă companiile din afara țării pentru România ne încurajează în eforturile noastre de creștere a segmentului de servicii în limbi străine.”