(Update) Vestea buna: IKEA plateste TVA-ul in locul clientilor
“Absorbirea majorarii TVA cu 5 puncte procentuale incepand de la 1 iulie va insemna pentru noi un cost suplimentar, pe care am ales sa il suportam in locul consumatorului. Clientii sunt alaturi de noi de mai bine de 3 ani: cumparand in volume mari, alegandu-si singuri marfa, transportand-o si montand-o ei insisi. Este firesc ca si noi sa onoram din nou acest parteneriat in vremuri in care increderea consumatorilor este pusa la incercare. De aceea, absolut toate preturile produselor din magazinul IKEA vor ramane neschimbate”, a declarat Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania.
Asadar, socoteala de acasa va continua sa se potriveasca cu cea din magazinul IKEA din Baneasa. Preturile actuale ale produselor sunt disponibile pe site-ul www.ikea.ro si in catalogul IKEA 2010. Garanţia preţurilor din catalog este inscrisa, ca in fiecare an, chiar pe coperta: „Preţurile includ TVA, sunt maxime şi sunt valabile pana la 31 august 2010” – ceea ce inseamna ca ele nu pot creste, ci doar scadea pe parcursul anului respectiv. In prezent, peste 850 de produse au un pret mai mic in magazin fata de cel din catalog.
real,- Hypermarket Romania va pastra neschimbate preturile pentru oferta promotionala aferenta perioadei 1-14 iulie a.c.
Pentru actualizarea noii cote de TVA si adaptarea sistemului informatic, real,- Hypermarket va inchide cele patru magazine cu program non stop din Bucuresti pe data de 30 iunie ac.c la ora 22 :00, urmand ca acestea sa fie deschise pe data de 1 iulie la ora 09:00 dimineata.
Magazinele din tara care au program 8:00-23:00 vor inchide in data de 30 iunie la orele 22 si vor deschide pe 1 iulie la orele 09:00.
Majorarea TVA pentru catalogul promotional al real,- Hypermarket aferent perioadei 1-14 iulie 2010 va fi suportata integral de catre companie, astfel incat clientii pot achizitiona produsele din acest catalog cu preturile neschimbate.
In ceea ce priveste programul pentru asigurarea unui numar de 300 de produse de baza cu cele mai mici preturi acesta continua si avem in vedere introducerea de articole noi cu pretul cel mai bun pentru a atinge numarul propus. Prin acest program, implementat de la inceputul lunii iunie a.c., pentru a contracara scaderea puterii de cumparare si pentru a inlesni accesul la produse, real,- a taiat preturile la 150-200 produse ce acoperă nevoile de baza, dar şi produse nealimentare. Aceste produse beneficiaza de o semnalizare speciala la raft.
METRO compenseaza marirea TVA-ului pentru produsele promotionale cuprinse in cataloagele sale, in perioada 1-14 iulie 2010
„Pentru a rezista in afaceri, pe o piata concurentiala, pastrarea cuvantului dat e o necesitate de la care nu se poate face rabat niciodata, cu atat mai mult in contextul economic actual”, a spus Claude Sarrailh, Director Management Clienti METRO Cash & Carry Romania.
Compania compenseaza marirea TVA prin acordarea unui discount de 4,04% din pretul produselor vizate. Oferta este valabila in perioada 1-14 iulie 2010, exclusiv pentru produsele promotionale cuprinse in cataloagele.