Un nou concept de training pe piața românească
„Programe cu adevărat inovative și de dezvoltare, așa cum este Followership, sunt rar întâlnite în Europa Centrală și de Est, iar piața din România se poate bucura acum de un astfel de concept. Followership este validat pe piața din UK și din USA pentru capacitatea de a schimba mentalități, abordări și în final, comportamentele oamenilor de business pentru a-și atinge obiectivele și a îndeplini strategia companiei. Echipa Votive este alături de partenerii de la Qipa în implementarea Followership în România”,spune Keith Stanton, fondator și Managing Partner Votive LLP.
„Activăm de peste 10 ani pe piața de training și consultanță și am înțeles că suntem în momentul în care multe dintre programele existente sunt deja învechite. Nevoia de nou, de actual ne-a făcut să căutăm pe piețele consacrate în zona de dezvoltare a resurselor umane concepte care să răspundă noilor provocări ale clienților noștri: piețe în stagnare sau în scădere, bugete din ce în ce mai atent investite, presiunea foarte mare pe profitabilitate, nivel concurențial crescut. Astfel, studiind cele trei mari țări «bătrâne» în ceea ce privește trainigul: USA, UK și Australia, am ales să ne orientăm către UK pentru că este mai aproape de România ca mentalitate și cultură de business. Votive LLP este compania cu care am decis să semnăm un parteneriat pe zona de training și coaching. Primim numai semnale pozitive și suntem încrezători că programul va fi foarte bine asimilat de corporațiile românești. În prezent avem deja doi clienți cu care customizăm programul de Followership”, spune Cătălin Chițeș, fondator și Managing Partner Qipa.
Compania a înregistrat în primele 9 luni ale acestui an o creștere cu 15% a numărului de clienți și o creștere cu 8% a cifrei de afaceri. Principalul obiectiv pentru anul viitor este creșterea cifrei de afaceri cu 20%, la peste 500.000 euro/an.