Ultimele 7 zile de înscrieri la GPeC Summit
Peste 40 de specialiști în e-commerce, români și internaționali, vor urca pe scenă la GPeC Summit în cele 3 zile de eveniment. Câţiva dintre aceștia, personalităţi recunoscute la nivel mondial, ale căror cărţi sunt best-selling pe Amazon, vorbesc pentru prima oară în România, la GPeC Summit:
Chris Goward, Președinte și CEO WiderFunnel, este creierul din spatele metodelor LIFT si Kaizen și a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienţi precum Google, Electronic Arts, Magento sau BuildDirect.com.
Jacob Kildebogaard coordonează serviciile de PPC și Analytics pentru agenţia de marketing online scandinava, Webjuice.dk, la care este co-fondator. Jacob este creierul din spatele GaBoost.dk – un serviciu avansat de benchmark de analytics pentru siturile daneze de comerț electronic, serviciu folosit în mod activ de peste 400 de business-uri.
Caroline Hey este, de peste 2 ani, International Business Manager la FACT-finder, European Leading Conversion Engine. FACT-finder este o companie prezentă în 8 ţări europene, parte din grupul Omikron, aflat în top 50 companii din Germania cu o dezvoltare accelerată, conform premiilor Deloitte din 2012. Caroline va vorbi pentru prima oară în România la GPeC Summit despre cum pot magazinele online să transforme vizitatorii în clienţi.
Pe lângă specialiștii internaţionali, lista speakerilor români este impresionantă din punct de vedere al numelor invitaților care vor susţine prezentări, workshopuri sau vor fi prezenţi în panel-urile de dezbatere publică. Printre aceştia se află: Radu Butufei (Carrefour România), Claudia Mirica (Cora România), Gabriel Ghiță (Mastercard Europe CEE), Mihaela Nicola (The Group), Mihai Pătrașcu (evoMAG), Paula Negrea (Tînăr), Raluca Kisescu (AVON România & Moldova), Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Gian Sharp (Cargus), Lucian Aldescu (DPD), Octavian Badescu (Sameday Courier) şi mulţi alţii.
Întreagă zi de 26 mai este dedicată Conferinței și E-Commerce Expo (expoziție B2B între furnizorii de servicii și soluții de comerț electronic și magazinele online). În cadrul Conferinţei, au loc keynote speeches și panel-uri de dezbatere pe subiecte de maxim interes pentru orice afacere online. Seara de 26 mai este dedicată Petrecerii GPeC E-Commerce Party.
Zilele de 27 și 28 Mai aduc participanţilor nu mai puţin de „12 workshopuri tematice, adică 18 ore de comerț electronic Premium”, după cum declară Andrei Radu. Temele abordate în cadrul workshopurilor vizează: optimizarea conversiilor; personalizare; logistică & curierat; branding; e-mail marketing; loializarea clienților; persuasiune; web analytics; PPC marketing; SEO; social media; usability.
Înscrierile se fac până pe 21 Mai 2014 (inclusiv), completând formularul de înregistrare disponibil pe site-ul GPeC. Tot pe site găsiţi şi agenda detaliată a evenimentului.