Trucul prin care un CEO a reușit să își gestioneze sutele de email-uri pe care le primește zilnic
Odată cu o funcție importantă, crește exponențial și numărul de mesaje din inbox. Chiar dacă pentru unii o zi are „48 de ore”, citirea tuturor mesajelor și oferirea unor răspunsuri poate deveni un job în sine. Cum expeditorii se supără dacă sunt ignorați, un CEO acaparat de această veșnică problemă a găsit o soluție aparent simplă pentru a gestiona sutele de mesaje. Tom Patterson, fondatorul Tommy John, un fel de „Victoria’s Secret pentru bărbați”, a găsit o soluție pentru a face față mesajelor care se adunau în inbox minut cu minut. Cum nu putea să le ignore, și-a setat un autoreply prin care anunța că nu își verifică emailul între orele 9 dimineața și 5 după amiaza și că, prin urmare, va
Rezultatul nu a întârziat să apară, Patterson afirmând că evitând folosirea serviciului de mesagerie l-a transformat într-o persoană mai focusată pe strategie, activitate, l-a făcut să fie mai „prezent” în companie.
„Îi face pe expeditori să se simtă mai comfortabil. Nu se mai întreabă dacă am primit emailul, dacă a intrat în spam sau cine știe ce altceva. Se așteaptă că le voi răspunde. Și o fac, înainte de 9 dimineața sau după ora 5”, a declarat CEO-ul.
Acesta recunoaste că i-a luat ceva timp să se vindece de adicția pentru email însă, după câteva luni, a devenit o rutină acest obicei „productive”.