Trei zile cu și despre comerţul electronic, la GPeC Summit
Ziua de 26 mai a fost dedicată Conferinţei care a constat în keynote speeches şi 5 panel-uri de dezbatere, subiectele dezbătute fiind axate pe optimizarea conversiilor, marketing online şi creşterea performanţelor magazinelor online. De asemenea, au fost prezentate cifre şi studii de piaţă, trend-uri de evoluţie, dar şi profilul celor care cumpără de pe Internet.
Chris Goward (CEO WiderFunnel) – invitatul special al GPeC Summit – a avut un speech de 45 de minute în care a vorbit despre testarea şi optimizarea website-urilor, iar sesiunea susţinută în ziua de 27 mai a reunit aproape 200 de participanţi.
Tot în ziua de 26 mai, în paralel cu Conferinţa, s-a desfăşurat GPeC E-Commerce Expo care a reunit principalele companii furnizoare de soluţii şi servicii dedicate magazinelor online, fiind o excelentă oportunitate de networking şi stabilirii de parteneriate pe termen lung.
Zilele de 27 şi 28 Mai au adus participanţilor 12 workshopuri axate pe subiectele de maxim interes pentru orice magazin online: Optimizarea Conversiilor, E-mail Marketing, Personalizare, Logistică şi Curierat, Loializarea Clienţilor, Branding, Persuasiune, SEO, PPC, Usability, Web Analytics, Social Media.
Ediţia de primăvară a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni:
- magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapă finală înluna octombrie);
- în urmă primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare;
- la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte;
- în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cuclienţii lor şi cu internauţii;
- luna noiembrie aduce ediţia de toamna a GPeC Summit şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.