Trei speakeri internaționali vor fi prezenți la cea de a 12-a ediție a GPeC SUMMIT
Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine în România pentru a vorbi despre cu să creezei experiențe memorabile clienților tăi. Rob Siefker s-a alăturat echipei Zappos în ianuarie 2004 fiind, în prezent, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion, echipă care numără peste 500 de angajați. Rob va susține un keynote de 1 oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 Mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing. Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel global, compania fiind achiziționată în iulie 2009 de gigantul Amazon pentru suma de 1,2 miliarde de dolari.
Pe lângă Rob Siefker, la GpeC SUMMIT va fi prezent și Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes. Ahonen este autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie. Părerile și analizele lui despre tot ce ține de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times. Acesta va susține un keynote special despre ultimele tendințe în Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.
Al treilea speaker internațional este Karl Gilis care va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” – exemple concrete și sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce și cât de important este așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.
GPeC SUMMIT este cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, evenimentul având două ediții în fiecare an. Ediția de primăvară are loc în zilele de 16-17-18 Mai 2017, la București și reunește elita industriei de comerț online din România precum și din țările vecine: Cehia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, Rusia.
“Se spune despre noi că reprezentăm punctul de referință în e-commerce, fiind cel mai important eveniment de profil din România. Suntem onorați de acest feedback, dar știm că întotdeauna se poate și mai bine, iar noi asta ne dorim la GPeC 2017: să oferim comunității e-commerce cel mai bun conținut, relevanță și cel mai bun know-how despre cum să ai un magazin online de succes”, conchide Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.