Training
La sfarsitul lunii mai, la Hotel Radisson, a avut loc un training dedicat jurnalistilor. Ken Everett (foto), CEO - International Think On Your Feet(R) Network a oferit celor prezenti, jurnalisti si PR-isti, sfaturi in legatura cu modul in care trebuie sa-ti structurezi un articol, notiunea de "timp" pe care trebuie sa o folosim in text, dar si planul pe care trebuie sa-l realizeze fiecare inainte de redactarea oricarui material.
In cadrul evenimentului, organizat de Interact in colaborare cu Bridge Communication, jurnalistii, in special, au putut afla care este varsta cititorului in ani de studii, raportandu-se doar la targetul caruia i se adreseaza. De exemplu, targetul revistei Harvard Business Review este top si middle managementul companiilor. Asta inseamna ca in ani de scoala, varsta cititorului este intre 12 si 18 ani, si asta pentru ca, pe langa facultate, se adauga cursuri de MBA si altele.
Trebuie spus ca TOYF este parte dintr-o retea mondiala de specialisti care ofera training-uri practice pentru a obtine claritate, concizie si impact in comunicarea verbala.